Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:07:21 GMT

قطر هم مقابل نوجوانان هندبال ساحلی ایران تن به شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۴۲۰

قطر هم مقابل نوجوانان هندبال ساحلی ایران تن به شکست داد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امروز (سه‌شنبه) با نتیجه ۲ بر صفر تیم ملی قطر را شکست داد.

در این دیدار که در شهر هراکلیون جزیره کرت یونان برگزار شد، ملی‌پوشان نوجوان ایران نیمه اول و دوم را با نتیجه مشابه ۱۵ – ۱۴ به سود خود به اتمام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان تیم نوجوانان هندبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۲ بر صفر آمریکا را شکست دادند.

ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف سوئد می‌روند.

بر اساس گروه‌بندی انجام شد ۱۶ تیم حاضر در ۴ گروه چهار تیمی گروه‌بندی شده‌اند که سه تیم برتر هر گروه به دو گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند.

در ادامه چهار تیم برتر دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند. مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

کد خبر 5514616

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ساحلی ایران نوجوانان یونان قطر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران تکواندو تیم ملی فوتبال الجزایر کشتی آزاد حمید سجادی رقابت های قهرمانی جهان هندبال ساحلی ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت