Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی پوشان شهر منچستر می‌خواهند تابستانی شکوهمند رقم بزنند.

منچستر سیتی می تواند با فروش بازیکنانش تا سقف 200 میلیون پوند، در مسیر خرید کالوین فیلیپس جلوتر بیافتد.

طرفداری| به گزارش تلگراف تعدادی از بازیکنان منچسترسیتی احتمالا در تابستان امسال اتحاد را ترک کنند؛ این امر باعث می‌شود تا بودجه نقل و انتقالاتیِ دردسترس پپ گواردیولا افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد منچسترسیتی بتواند امسال بیش از 200 میلیون پوند از فروش بازیکنانش به دست بیاورد.

سیتی در این پنجره تاکنون موفق شده تا ارلینگ هالند و خولیان آلوارز را مجموعا با مبلغ 65 میلیون پوند به خدمت بگیرد. اکنون انتظار می رود سیتیزن ها به دنبال خرید هافبک 60 میلیون پوندی لیدز، یعنی کالوین فیلیپس، به عنوان جایگزینی برای فرناندینیو، باشند.

این باشگاه همچنین به جذب مارک کوکوریا علاقه مند است؛ اگرچه تصور می شود برایتون برای فروش این مدافع چپ، حدود 50 میلیون پوند طلب خواهد کرد.

 پپ گواردیولا به پنجمین عنوان قهرمانیش در لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی چشم دوخته است. سیتی برای برآورده کردن جاه طلبی های گواردیولا، می تواند در این تابستان با سود حاصل از فروش بازیکنان، باز هم ترکیب تیمش را تقویت کند.

سیتی در ژانویه فران تورس را به بارسلونا فروخت. مبلغ فروش تورس می‌تواند با بندهای پاداش تا 55 میلیون پوند برسد.

انتظار می رود گابریل ژسوس از این باشگاه جدا شود. آرسنال جدی‌ترین مشتری این مهاجم برزیلی است. سیتی قیمت ژسوس را 50 میلیون پوند می‌داند. همچنین منابع خبری معتقدند که استرلینگ نیز آماده است تا از منچسترسیتی جدا شود. با وجود اینکه از قرارداد استرلینگ 12 ماه بیشتر باقی نمانده، ممکن است منچسترسیتی در ازای فروش این بازیکن 60 میلیون پوند به دست آورد. چلسی، رئال مادرید و بارسلونا همگی علاقه مند به جذب استرلینگ هستند.

پیش از این پدرو پوررو، مدافع راست اسپانیایی، پس از گذراندن دو فصل به صورت قرضی در باشگاه اسپورتینگ لیسبون، در ازای 7 میلیون پوند به طور دائمی به این باشگاه پرتغالی پیوست.

 ساوتهمپتون امیدوار به جذب گاوین بازونو، دروازه بان جوان ایرلندی منچسترسیتی است. منابع قیمت این بازیکن را 15 میلیون پوند برآورد کرده اند.

سیتی همچنین می تواند یانگل هررا هافبک ونزوئلایی و مورگان راجرز مهاجم زیر 20 ساله‌ی انگلیسی‌اش را بفروشد. از فروش این دو بازیکن احتمالا 20 میلیون پوند دیگر عاید آبی پوشان شهر منچستر شود.

درآمدی که پیش از این منچسترسیتی بابت فروش تورس و پوررو دریافت کرده می‌تواند با خروج احتمالی ژسوس، استرلینگ، بازونو، هررا و راجرز تا 207 میلیون پوند برسد.

 منچسترسیتی همچنین می‌تواند با فروش یکی از بین الکساندر زینچنکو، ناتان آکه و یا ایلکای گندوغان درآمد بیشتری نیز در نقل و انتقالات به دست آورد.

الکساندر زینچنکو به آرسنال و وستهم لینک شده است. در عین حال ناتان آکه هم مورد توجه نیوکاسل قرار دارد؛ اما کلاغ ها قیمت درخواستی 50 میلیون پوندی منچسترسیتی را غیرقابل قبول می‌دانند. مدافع هلندی هم عجله‌ای برای ترک سیتی ندارد.

در مورد گندوغان هم باید گفت که 12 ماه از قراردادش باقی مانده است. با این حال مشخصا گواردیولا به حفظ این هافبک آلمانی تمایل دارد. گواردیولا تنها در صورت خرید جایگزین، اجازه خروج گوندوگان را خواهد داد.

اخبار داغ 

خبرنگار بین اسپورت: کی روش در آستانه هدایت یک تیم آسیایی حاضر در جام جهانی! الکساندر نوری در ویکی پدیا سرمربی استقلال شد! / عکس سیگار کشیدن مارسلو بروزوویچ در رختکن پس از برد کرواسی مقابل فرانسه / عکس اورلین شوامنی در تست پزشکی رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد

کول پالمر، ستاره‌ای که منچستر سیتی آن را به چلسی واگذار کرد، این فصل به یکی از بهترین جوانان تاریخ فوتبال انگلیس بدل شد.

به گزارش فارس، یک بازی دیگر از چلسی و یک گل دیگر برای ستاره 21 ساله‌ای به نام «کول پالمر».

پوچتینو، سرمربی چلسی پیشتر گفته بود که می‌گویند، این تیم، تیم چلسی نیست و خیلی‌ها این تیم را تیم فوتبال «کول پالمر» صدا می‌زنند. بی‌راه هم نمی‌گفت زیرا که چلسی در این فصل هر چه دارد از «کول پالمر» دارد.

او امروز نیز در دربی لندن مقابل وستهم گل اول چلسی را به ثمر رساند. این بازی تا نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود چلسی در حال پیگیری است.

پالمر به سومین بازیکن تاریخ لیگ برتر بدل شد که با سن زیر 21 سال توانسته در یک فصل روی بیش از 30 گل تاثیرگذار ظاهر شود.

پالمر این فصل تاکنون 21 گل زده و 9 پاس گل داده است. او در حال حاضر دومین گلزن برتر انگلیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویدئو| آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در نیویورک‌سیتی
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل