Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:21:18 GMT

شماره 10 استقلال با لباس پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۷۲۳

شماره 10 استقلال با لباس پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه "، یکی از جنجالی‌ترین و حساس‌ترین دربی‌های پایتخت در دهه شصت در سال ۶۵ و در روز ۲۵خرداد اتفاق افتاد، جایی که پرسپولیس در شب درخشش ناصر محمدخانی، با دو گل شاهرخ بیانی و تک گل ناصر محمدخانی با سه گل استقلال را در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های تهران شکست داد.
شاهرخ بیانی شماره 10 آبی‌ها بعد از سال‌ها بازی در این تیم به‌مدت دو فصل به پرسپولیس پیوست و در این دربی شب سخت آبی‌ها را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر چند او بعدها و بعد از بازگشت از قطر، دوباره استقلال را انتخاب کرد و با این تیم به پرسپولیس گل زد، کاپیتان این تیم شد و با استقلال مزه قهرمانی آسیا را کشید، ولی زخم او در آن بازی هیچ‌وقت از یاد استقلالی‌ها نخواهد رفت.

این صحنه گل اول بیانی به استقلال از روی نقطه پنالتی است ، شاهرخ ضربه را برخلاف حرکت حجازی زد


پرسپولیس آن بازی را در گرمای سخت تابستانی و در حالی‌که بازی از ساعت ۱۵ شروع شد؛ برد و چند روز بعد با کاشته ناصر محمدخانی شاهین را هم در فینال برد تا شروع گلات آن دهه را رقم بزند.

گلاتی که 6 سال بعد و در زمانی که شاهرخ پیراهن آبی را دوباره به تن کرده بود؛ توسط استقلال به دبل هت‌تریک ختم نشد و ترمز آن کشیده شد.

شاهرخ بیانی بعد از زدن گل دوم خودش ، روی فرار ناصر محمدخانی اینچنین خوشحالی می کندتصویری ماندگار از دو هم بازی، این آخرین بازی ناصر حجازی برای استقلال  بود.شاهرخ با پیراهن قرمز ، در کنار شاهین با پیراهن آبی ، دو برادری که  در دهه ۶۰ از بهترین های ایران بودند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برگی از تاریخ ناصر محمدخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین خریدهای این فصل پرسپولیس یاسین سلمانی بود اما یک بدشانسی بزرگ برای این بازیکن جوان و باشگاه جدیدش باعث شد او تمام فصل را از دست بدهد.

سلمانی که در سپاهان چهره شده بود، در تابستان پرسپولیسی شد اما به علت مصدومیت رباط صلیبی‌اش نتوانست با پیراهن سرخ مقابل سپاهانی‌ها بازی کند.

او که آخرین مراحل مصدومیتش را سپری می‌کند در این هفته به استادیوم آزادی رفت و شاهد تقابل پرسپولیس و سپاهان بود. حضور یاسین برای فصل بعد می‌تواند اسکواد پرسپولیس را جذاب‌تر کند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • گزارش تصویری از تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!