Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید پروژه‌ی جوان سازی ترکیب خود را با قدرت پیش می برد.

تلاش فراوان کهکشانی‌ها برای جذب شوامنی، نشان از عزم جدی آنها برای موفقیت در بلند مدت دارد.

طرفداری| ۳ روز قبل بود که اورلین شوامنی، هافبک 22 ساله و فرانسوی موناکو در انتقالی دائمی راهی رئال مادرید شد و بازیکن جوان دیگری در لیست این تیم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید در سال‌های اخیر، روی خرید بازیکنان جوان و البته با کیفیت، سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و می خواهد پس از بازنشستگی ستارگانی که دوره‌ای باشکوه برای این تیم را رقم زدند، بلافاصله بازیکنان دیگری با کیفیت نزدیک به آن‌ها را جایگزین کند. بدون شک، مثلث بی‌همتای کروس-مودریچ-کاسمیرو نقش بسیار پررنگی در کسب افتخارات بزرگی مثل ۴ لیگ قهرمانان داشت و برای سال‌ها خط هافبک کهکشانی ها را در صدر فوتبال دنیا نشانده بود اما زنگ خطر افزایش سن این ۳ نفر و البته نفرات دیگری چون مارسلو، بنزما و پیش از آن‌ها راموس، پرز و مدیران رئال مادرید را به تکاپو انداخت تا با بررسی دقیق بازی های تیم‌های دیگر،‌ جانشینان مناسب و باکیفیتی برای آن‌ها پیدا کند تا با تمرین در کنار بزرگان و دقایق کوتاه بازی، خود را به بالاترین سطح رسانده و لیاقت خود برای پوشیدن پیراهن سفید رنگ کهکشانی ها را نشان دهند. رئال مادرید در سال‌های اخیر این بازیکنان جوان را به خدمت گرفته است که همگی کیفیت بالای خود را نشان داده اند:

ادواردو کاماوینگا، ۱۹ سال رودریگو، ۲۱ سال وینیسیوس جونیور، ۲۱ سال فدریکو والورده، ۲۳ سال ادر میلیتائو، ۲۴ سال و اورلین شوامنی، ۲۲ سال

نگاهی گذرا به این لیست نشان می‌دهد رئال مادرید به خوبی توانسته جانشینان راموس، کروس و کاسمیرو را پیدا کند هرچند همه‌ی آن‌ها امیدوار کننده ظاهر شده اند اما کماکان راه زیادی برای رسیدن به سطح و کیفیت ایده‌آل مد نظر هواداران در پیش دارند؛ با وجود این خرید‌ها، کهکشانی ها هنوز جانشینان مناسبی برای بنزما و لوکا مودریچ نیافته‌اند؛ ماریانو دیاز و لوکا یوویچ کاملا ناامید کننده عمل کرده‌ و بازیکنانی مثل کواچیچ و اودگارد نیز خود را در حد و اندازه‌های مودریچ نشان ندادند و راهی باشگاه‌های دیگر شدند؛ فده والورده و کاماوینگا نیز در پست‌های دیگر درخشان تر ظاهر شده و نشان دادند که در مناطق دیگری از زمین، توانایی های خود را بهتر به نمایش می‌گذارند، شوامنی نیز به عنوان جانشین کاسمیرو جذب شده است.

مطابق گزارش‌هایی که از قبل منتشر شده و دیروز قوت گرفتند، رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۳ برای جذب جود بلینگام از دورتموند اقدام خواهد کرد تا بتواند خلا مودریچ را پس از بازنشستگی پر کند؛ باید دید که مدیران رئال در رقابت با باشگاه‌هایی چون لیورپول، موفق به جذب هافبک انگلیسی زنبور ها خواهند شد یا خیر. 

اخبار داغ 

خبرنگار بین اسپورت: کی روش در آستانه هدایت یک تیم آسیایی حاضر در جام جهانی! الکساندر نوری در ویکی پدیا سرمربی استقلال شد! / عکس سیگار کشیدن مارسلو بروزوویچ در رختکن پس از برد کرواسی مقابل فرانسه / عکس اورلین شوامنی در تست پزشکی رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید کهکشانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد