Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@12:14:58 GMT

رئیس سازمان انرژی اتمی به نطنز سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۸۱۱

رئیس سازمان انرژی اتمی به نطنز سفر می‌کند

محمد عباس ظریفی، فرماندار شهرستان نطنز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به سفر ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در روز پنجشنبه مورخ ۲۶ خرداد به استان اصفهان اظهار کرد: در سفر ریاست‌جمهور و هیأت دولت به استان اصفهان، شهرستان نطنز میزبان محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی هفته‌های گذشته تلاش شده نیازهای جدی و اساسی شهرستان در لیست مصوبات سفر رئیس‌جمهور دیده شود و در این سفر بر این مصوبات تأکید خواهد شد.

فرماندار شهرستان نطنز با اشاره به اینکه این سفر به‌دور از مباحث تشریفاتی انجام خواهد شد، بیان کرد: در این سفر و در بازدیدها هم‌ظرفیت‌ها و هم محرومیت‌های شهرستان مورد بازدید قرار خواهد گرفت و تلاش خواهیم کرد برای رفع محرومیت‌ها مصوبات خوبی را داشته باشیم./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز