Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@14:31:19 GMT

انتقاد تند نشریه سپاه از میرحسین موسوی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۸۷۰

انتقاد تند نشریه سپاه از میرحسین موسوی

نشریه اخبار داخلی سپاه با اشاره به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دهم نوشت: بیش از ۱۳ سال از روزی که فردای انتخابات ریاست جمهوری، ادعای «تقلب» به‌عنوان «رمز آشوب» کلید خورد و خیابان‌های پایتخت درگیر اردوکشی خیابانی شد، گذشته است. حاصل آن پروژه طراحی شده، حوادث تلخی بود که حکیم انقلاب از آن با عنوان «فتنه عمیق» یاد کردند!

۱- انتخابات سال ۸۸ به خاطر روند تبلیغاتی اتخاذشده توسط اصلاح‌طلبان و کمپین‌های انتخاباتی شکل گرفته، از مسیر عقلانیت و انتخاب عقلانی خارج شد و آن‌چنان رنگ و بوی احساسات و عواطف و تعصب گرفت که دیگر بیش از آنکه به انتخابات شبیه باشد، به میدانی برای لشکرکشی طرفین بدل شد که به چیزی جز بردن به هر نحو ممکن فکر نمی‌کردند و به‌هیچ‌وجه قادر به پذیرش شکست نبودند! حاصل آن، آشوب و بلوایی بود که جز «خسارت محض» برای کشور و ملت نداشت! همانند دربی‌های پرتنش پایتخت که هواداران ناکام، استادیوم را به ویرانه تبدیل می‌کردند!

بیشتر بخوانید: مکالمه تلفنی متفاوت میرحسین موسوی

گزارش وکیل موسوی، کروبی و رهنورد از نتیجه رایزنی های سیاسی و پیگیری های قضایی خود / سال ۹۶ نزد رهبری رفتم ، ایشان فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..
کوچه «اختر» باز شد ، میرحسین در حصر ماند / عکس + بازتاب ها و واکنش خبرگزاری دولت بادامچیان: میرحسین را مهره پرورش یافته غرب می دانستم/ خاتمی و روحانی بین مردم جایگاه ندارند/ من و سردار کوثری در جنوب شهر زندگی می کنیم

۲- تلاش برای اغواگری و فریب افکار عمومی بخشی از نیروهای ارزشی با انتخاب عنوان «خط امام» در این انتخابات به‌طور جد دنبال شد. اولین گام، انتخاب فردی به‌عنوان نامزد انتخابات بود که از او با عنوان «نخست‌وزیر امام» یاد می‌کردند! موسوی در کلام انتخاباتی خود به‌طور مستمر از حضرت امام مایه گذاشت و تلاش نمود خود را منادی «خط امام» معرفی کند و کلامی نبود که در آن به نحوی از امام یاد نکرده باشد. هرچند در عمل مشخص شد که از این نسبت تنها نامی برای رأس فتنه باقی مانده و او مدت‌ها است که از ارزش‌های گفتمانی حضرت امام فاصله گرفته است.

۳- مهم‌ترین راهبردی که در مواجهه با جریان فتنه مؤثر افتاد، راهبرد بصیرت بخشی و روشنگری بود؛ لذا تلاش شد تا صف سران و اصحاب فتنه از بدنه توده‌های ملت جدا گردد. روشنگری نسبت به نقشه دشمن، دروغ بودن ادعای تقلب، خطر ادامه فتنه و هزینه‌های گزاف آن برای کشور، سوءاستفاده دشمنان از تداوم آشوب، بازخوانی تجربه ادوار انتخابات در کشور، بررسی نشانه‌های سلامت در انتخابات، ازجمله محورهای اساسی بود که در مسیر تبیین و بصیرت بخشی بکار گرفته شد.

۴- بهترین عنوان برای آنچه در خردادماه سال ۸۸ رقم خورد، «کودتای رنگین» است که توسط بیگانگان طرح‌ریزی و توسط ایادی فریب‌خورده آنان در کشور اجرایی شد. به تعبیر حکیم انقلاب اسلامی: «این کارهایی که در سال ۸۸ کردند، از ابتکارات آمریکایی‌ها بود... البتّه دوستان ما آن اوقاتی که این قضایا اتّفاق افتاد، به بنده مرتّب توصیه کردند که اسم انقلاب رنگی را نیاورم؛ من هم چون معتقد به مشورتم، اسم انقلاب رنگی نیاوردم؛ امّا خب انقلاب رنگی بود؛ درواقع کودتای رنگی، یک کودتای رنگی ناموفق».

۲۱۲۲۰

کد خبر 1641425

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: میر حسین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است