Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:56:53 GMT

منصوریان: هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۹۱۵

منصوریان: هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان قرارداد علیرضا منصوریان با باشگاه صنعت نفت، وضعیت سرمربی آبادانی ها برای فصل بعد نامشخص است. دو روز پیش بود که یک خبرنگار عراقی از ارائه پیشنهادی از لیگ این کشور به منصوریان خبر داد اما وی اعلام کرد که تاکنون تنها با مدیران آبادانی بر سر تمدید قرارداد مذاکرات جدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه تکلیف نیمکت صنعت نفت برای فصل بعد نامشخص است، خبرنگار ورزش سه در گفتگو با علیرضا منصوریان پیرامون وضعیت ادامه همکاری با آبادانی ها به صحبت پرداخت.

منصوریان ابتدا و درخصوص اینکه طی روزهای گذشته و در فضای مجازی این شایعه به وجود آمده که او پیشنهادات مختلفی از تیم های لیگ برتری دارد، اینگونه پاسخ داد: دو، سه تیم لیگ برتری در حد گفتگوهای اولیه به من پیشنهاد دادند ولی هرگز این صحبت ها شکل جدی به خود نگرفت. تنها مذاکره جدی که من داشتم، با مسئولین باشگاه صنعت نفت آبادان بوده است.

او ادامه داد: چند روز قبل با مهندس سالاری معاونت محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پخش و پالایش و آقای زیار معاون ایشان جلسه ای داشتم و ایشان اعلام کردند که شما تنها گزینه جدی نفت آبادان هستید و بعد از آن نیز با دکتر محمدی و مهندس کشاورز از اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت جلسه داشتم و خواسته های خودم را به این عزیزان اعلام کردم.

سرمربی صنعت نفت در مورد اینکه چه زمانی نتیجه این گفتگوها مشخص خواهد شد، اظهار داشت: قرار شد که اعضای هیئت مدیره شرایط را سنجیده و من را در جریان قرار دهند که آیا خواسته های من انجام پذیر است یا باید در این زمینه فکرهای دیگری کرد.

او درباره پیشنهادات جدی خود نیز اضافه کرد: تاکنون تنها صحبت های جدی خود را با مسئولین باشگاه صنعت نفت انجام داده ام. از مدیران شرکت نفت، این دو عزیز و اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت تشکر می کنم که برای تمدید قرارداد با من صحبت کرده و بنده را گزینه اول خودشان دانستند.

وی ادامه داد: از مردم آبادان تشکر می کنم که تاکنون محبت زیادی به من داشتند. آنها من را لایق این دانستند که دوباره هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرم.

منصوریان در پایان و در مورد اینکه چه زمانی تکلیف حضور او در صنعت نفت مشخص می شود، گفت: هفته آینده جلسه دیگری با اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت خواهم داشت و همه چیز مشخص خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی باشگاه صنعت نفت هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشید سمیعی که چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیئت مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و باید دید چهره‌هایی، چون احمد شهریاری وارد این هیئت مدیره می‌شوند و در کنار نمایندگان هلدینگ خلیج فارس قرار می‌گیرند یا نه؟

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد و حالا با جواد نکونام به ملاقات پیشکسوتان استقلال می‌رود، اما باید پذیرفت همان‌طور که علی خطیر در استقلال ماندنی نشد و از مدت‌ها قبل معلوم بود که بالاخره می‌رود، فرشید سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال آن هم به عنوان مدیرعامل ماندگار نخواهد بود. مطمئنا سمیعی سرپرست شده که بعد از سالها جدایی او هم در پایان فصل کلید بخورد و با تغییرات در هیات مدیره او برای همیشه از استقلال برود.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به علی خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. در یک نگاه کلی نکونام ماندنی شد، چون تیمش را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد و خطیر رفت، چون با اعضای هیات مدیره درست یا غلط به اختلاف خورد، اما مهمتر از آینده همه این افراد آینده استقلال است که فصل آینده باید بعد از چند سال به آسیا برود و جبران سال‌های غیبت خود را هم بکند.

در کوتاه مدت همه نگاه‌ها به قهرمانی لیگ برتر است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم