Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@03:10:47 GMT

هشدار جدی پلیس به اصناف درباره حجاب

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۹۴۳

هشدار جدی پلیس به اصناف درباره حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی البرز گفت: پلمب طویل‌المدت در انتظار واحدهای صنفی است که شئون اسلامی را رعایت نکرده و رفتارهای خارج از عرف انجام دهند.

سرهنگ حمیدرضا افشاری عصر سه‌شنبه در جلسه ویژه صنف تالار و رستوران کرج در محل اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه برخورد سخت‌گیرانه‌ای در عدم رعایت قوانین و مقررات امنیت عمومی و جلوگیری از سرقت در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: در این راستان همکاری واحدهای صنفی بسیاری مؤثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در برگزاری مراسم مربوط به شادی مردم در واحدهای صنفی، عدم رعایت شئون اسلامی و انجام رفتارهای خارج از عرف که هم باعث رنجش خاطر اکثر دعوت‌شدگان می‌شود و هم بر خلاف قوانین و مقررات جاری کشور است با واحدهای صنفی متخلف در این حوزه بدون اغماض برخورد شده و پلمب طویل‌المدت را در پی خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در این مراسم گفت: از واحدهای صنفی قانونمند حمایت خواهیم کرد و با واحدهای صنفی متخلف برابر قوانین و مقررات صنفی برخورد خواهد شد.

بهروز حصاری متذکر شد: برخی اخبار واصله در واحدهای صنفی تالارداران زیبنده اصناف مؤمن و متدین در جامعه صنفی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصناف پلیس حجاب واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است

 آیت الله سید ناصر محمدی  خطیب جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد گفت: حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است که در این زمینه آیات و روایات و آموزه‌های دینی نسبت به رعایت آن بسیار سفارش کرده‌اند، همچنین مسئله حجاب یکی از واجبات الهی است که رعایت آن بر هر زن و مرد مسلمان واجب است.

دشمنان با توسل به تبلیغات دروغ به دنبال ترویج بدحجابی در بین بانوان هستند تا از این طریق بتوانند اعتقادات و باورها را ابتدا مورد هدف قرار داده و سپس نهاد خانواده را متلاشی کنند از همین رو پوشش‌هایی نامناسب را بسیار تبلیغ می‌کنند تا اینگونه به هدفشان برسند.

درحال تکمیل...

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم