Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پیام تبریک خود به مناسبت انتصاب سید عباس صالحی به عنوان مدیر جدید موسسه و روزنامه اطلاعات آورده است: تسری نگاه نوآورانه و دانش و تجربه شما در عرصه مدیریت رسانه، بی‌تردید بر نقاط قوت روزنامه وزین اطلاعات و اثربخشی آن در سپهر رسانه‌ای کشور خواهد افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

جناب آقای سید عباس صالحی

سلام علیکم؛

تصمیم داهیانه رهبر انقلاب اسلامی در انتصاب جنابعالی – که متخلق به اخلاق نیکو، دارای سوابق روشن انقلابی و برخوردار از تجارب مدیریتی متعدد در نظام جمهوری اسلامی ایران هستید- به سمت مدیرمسئولی روزنامه اطلاعات بدون تردید منشاء خیر و برکت برای این روزنامه وزین خواهد بود. اینجانب این انتصاب شایسته و کسب افتخار نمایندگی مقام معظم رهبری در این موسسه مطبوعاتی را تبریک عرض می‌کنم.

استمرار راه و روش و منش مدیریتی مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی، تکلیف دشواری است و با توجه به سابقه آشنایی و شناختی که از سوابق، دانش و منش جنابعالی دارم، اطمینان دارم که از آزمون اجرای این تکلیف مهم مقام معظم رهبری سربلند بیرون خواهید آمد.

تسری نگاه نوآورانه و دانش و تجربه شما در عرصه مدیریت رسانه، بی‌تردید بر نقاط قوت روزنامه وزین اطلاعات و اثربخشی آن در سپهر رسانه‌ای کشور خواهد افزود. امیدوارم که در سنگر جدید خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و منشاء اثر باشید و به امید خدا در مسیر ترسیم شده مقام معظم رهبری گام بردارید.

با احترام

غلامحسین اسماعیلی
رئیس دفتر رئیس‌جمهور

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی روزنامه اطلاعات عباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی