Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در واکنش به احتمال تغییر در راس کادر فنی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر گفت: اسکوچیچ با تیم ملی قرار داد دارد، اما باز هم می‌گویم هیچکس بالاتر از تیم ملی نیست.

سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به عملکردش در فدراسیون تاکید کرد: چند موضوع مختلف وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها من و همکارانم خوب کار کردیم و به خودم در این مدت نمره ۱۵ می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجدی درباره اردوهای تیم ملی گفت: برای فیفادی بعدی فقط یک هفته زمان داریم. از ۲۸ شهریور تا پنج مهر.

وی ازامه داد: باید تمام هم و غم خود را بگذاریم و از فردا بازی با الجزایر هم این برنامه‌ریزی با تشکیل کارگروه شروع شده است‌. قرار است این کارگروه هر هفته گزارش کار بدهد. باید برای تیم ملی حداقل دو بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم.

کد خبر 5514684

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران میرشاد ماجدی دراگان اسکوچیچ فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال الجزایر کشتی آزاد حمید سجادی کمیته ملی المپیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در جنوب لبنان علیه اسرائیل رسماً یک جنگ قدرتمند در جریان است. هیچکس نمیتوانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت رامتوقف کند. این اقدام یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید و فعالیت شرکتهای اسرائیلی را متوقف کرد.هیچکس فکرش را هم نمیکرد. حمایت مالی ونظامی ایران ازمقاومت فلسطین مخفی نیست. ایران به مقاومت به شکلی قدرتمندانه کمک میکند واین یک واقعیت است که سالهاست درجریان است و همه میدانند. در ایران یک تصمیم استراتژیک گرفته شده که این حمایت ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید