Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:55:46 GMT

بی احتیاطی در جشن تولد ۸ کشته در شهریار بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۶۲۵۰

بی احتیاطی در جشن تولد ۸ کشته در شهریار بر جا گذاشت

گروه استان ها - سخنگوی اورژانس گفت: بی احتیاطی در برگزاری جشن تولد منجر به آتش‌سوزی در یک رستوران و در نهایت فوت ۸ شهروند شهریاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، مجتبی خالدی با اشاره به آتش‌سوزی ناشی از بی احتیاطی در جشن تولد در شهریار اظهار داشت:حوالی ساعت  20 امشب در رستورانی در شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار بر اثر اشتعال یک بادکنک حاوی گاز هلیوم آتش سوزی مهیبی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سقف رستوران کنفی بود و به سرعت آتش سوزی گسترش یافت و افرادی که قادر به خروج از رستوران بودند جان خود را نجات دادند اما 8 نفر کشته شدند.

سخنگوی اورژانس در ادامه گفت: سه کودک سه زن و یک مرد بر اثر این آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

همچنین شاهین فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران با اشاره به انفجار در سفره خانه‌ ابراز داشت: ساعت 21 حادثه اعلام و نیروهای هلال احمر به عنوان پشتیبان آتش نشانی و اورژانس وارد عمل شدند.

مهار کامل آتش سوزی حادثه کارخانه فیروزآباد/ فقط یک مخزن آمونیاک دچار حادثه شده بود105 مجروح حاصل حادثه آتش سوزی کارخانه فیروزآباد/ اعزام 14 دستگاه آمبولانس‌ و یک بالگرد به محل حادثه

مدیرعامل هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه 8 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که 7 نفر در محل حادثه جان باختند و یک کودک سه ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جان خود آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت

مجید فتاح زاده گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین