Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@06:31:25 GMT

بی احتیاطی در جشن تولد ۸ کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۶۳۱۹

گروه استان ها - سخنگوی اورژانس گفت: بی احتیاطی در برگزاری جشن تولد منجر به آتش‌سوزی در یک رستوران و در نهایت فوت ۸ شهروند شهریاری شد.

به گزارش ایران اکونومیست از استان تهران، مجتبی خالدی با اشاره به آتش‌سوزی ناشی از بی احتیاطی در جشن تولد در شهریار اظهار داشت:حوالی ساعت  20 امشب در رستورانی در شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار بر اثر اشتعال یک بادکنک حاوی گاز هلیوم آتش سوزی مهیبی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سقف رستوران کنفی بود و به سرعت آتش سوزی گسترش یافت و افرادی که قادر به خروج از رستوران بودند جان خود را نجات دادند اما 8 نفر کشته شدند.

سخنگوی اورژانس در ادامه گفت: سه کودک سه زن و یک مرد بر اثر این آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

همچنین شاهین فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران با اشاره به انفجار در سفره خانه‌ ابراز داشت: ساعت 21 حادثه اعلام و نیروهای هلال احمر به عنوان پشتیبان آتش نشانی و اورژانس وارد عمل شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه 8 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که 7 نفر در محل حادثه جان باختند و یک کودک سه ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

  منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جان خود آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه