Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:17:28 GMT

VAR علیه صعود نیوزلند به جام‌جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۶۳۳۳

VAR علیه صعود نیوزلند به جام‌جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های کاستاریکا و نیوزلند امشب از ساعت 22:30 در ورزشگاه الریان دوحه به مصاف هم رفته اند؛ برنده این دیدار به عنوان آخرین مسافر جام جهانی 2022، بلیط قطر را به دست خواهد آورد.

کاستاریکا بازی امشب را توفانی شروع کرد و در دقیقه 3 دروازه حریف را باز کرد. نیوزلند بعد از دریافت این گل برای جبران دست به کار شد ولی نیمه اول گل دیگری نداشت و با برتری 1-0 کاستاریکا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیوزلند در دقایق پایانی نیمه اول بر شدت حملات خود افزود تا بازنده راهی رختکن نشود. این تیم دو بار تا آستانه باز کردن دروازه کاستاریکا پیش رفت اما هر دوبار با VAR متوقف شد.

کانترِراس در دقیقه 37 برای گرفتن توپ از بازیکن حریف که داخل محوطه جریمه می رفت خطرساز شود، تعادل او را به هم زد. بازیکنان نیوزلند در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند. محمد عبدالله حسن محمد، داور اماراتی اما اعتقادی به پنالتی نداشت و پس از بازبینی صحنه در VAR هم تصمیم خود را عوض نکرد.

دو دقیقه بعد، نیوزلندی ها توانستند به گل برسند. در حالی که آنها مشغول برپایی جشن شادی بودند، داور برای بازبینی صحنه سراغ VAR رفت. او می خواست چند ثانیه قبل از به ثمر رسیدن گل را بررسی کند؛ جایی که بازیکن نیوزلند با دست پای بازیکن حریف را گرفته و تعادل او را به هم زد. این صحنه در ادامه به گل ختم شد ولی داور اماراتی پس از بازبینی، آن را مردود اعلام کرد تا نیوزلندی ها دوباره با سد VAR مواجه شوند.
 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کاستاریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضوع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگ‌تری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

کد خبر 6087812

دیگر خبرها

  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال