Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول رسماً از عقد قرارداد با داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای که پیش از این بازیکن بنفیکای پرتغال بود، خبر داد. نونیز با حضور در مقر باشگاه لیورپول پای قرارداد با این باشگاه را امضا کرده و پیراهن لیورپول را به تن کرد و در مقابل لنز دوربینها ایستاد.

نونیز سپس در مقابل وبسایت رسمی باشگاه لیورپول و تلویزیون این باشگاه قرار گرفت و به سوالات خبرنگاران لیورپولی پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، فرازهای اصلی این مصاحبه را می‌خوانید:

حس نونیز از لیورپولی شدن
از اینکه در لیورپول هستم خیلی خوشحالم. یک باشگاه خیلی بزرگ. از نامزدم و خانواده‌‌ام تشکر می‌کنم و به خاطر آنها است که به اینجا رسیده‌ام. از اینکه عضو این باشگاه بزرگ هستم به خودم می‌بالم.

بازدید از امکانات باشگاه
وقتی امروز به زمین تمرین رفتم از دیدن ساختار باشگاه و آن همه جام قهرمانی تعجب کردم. می‌توانم تصور کنم که با این تیم جامهای بیشتری بدست خواهیم آورد و یک روز وقتی به اینجا می‌آیم از اینکه من هم در فتح چند جام نقش داشته ام افتخار خواهم کرد. یکی از دلایل من از انتقال به لیورپول فتح جامهای قهرمانی بوده. می‌خواهم با این لباس جامهای زیادی بدست بیاورم.

تجربه نونیز از جو ورزشگاه آنفیلد
وقتی به اینجا آمدم و هواداران را در آنفیلد دیدم برایم تجربه شگفت‌انگیزی بود. لیورپول به نظرم همه چیز دارد. بازیکنان خوب و هوادارانی که در بازی‌ها به معنای واقعی کلمه به تیم کمک می‌کنند. من معتقدم لیورپول باشگاه بزرگی است و من در اینجا روزهای خیلی خوبی خواهم داشت.

چرا لیورپول؟
من مقابل لیورپول بازی کرده‌ام و خیلی از بازی‌هایشان در چمپیونزلیگ را دیده‌ام. سبک بازی آنها به سبک بازی من می‌خورد. این تیم بازیکنان بزرگی دارد که من می‌توانم در کنارشان به خوبی بازی کنم. از این گذشته لیورپول باشگاه بسیار بزرگی است و امیدوارم بتوانم کمک‌کار تیم باشم.

صحبت کردن با هموطنش لوئیس سوارز درباره پیوستن به لیورپول؟
نه، هنوز نه. هنوز فرصت نکرده‌ام با او تماس بگیرم. اما بعد از امضا کردن قرارداد و گرفتن عکسها و فیلمها  حتما به لوئیس زنگ می‌زنم یا عکسی برایش می‌‌فرستم. فکر کنم بهتر باشد جلوی یکی از عکس‌هایش در اینجا بایستم و عکس بگیرم و بعد برایش بفرستم. سوالهای زیادی از سوارز دارم و از او می‌خواهم کمک و حمایتم کن چون او یک فوتبالیست اروگوئه‌ای است که در لیورپول تاریخسازی کرده و برای من می‌تواند یک مرجع باشد.


احساس تحت فشار بودن بعد از پیوستن به لیورپول؟
نه، به هیچ وجه. بیش از آنچه که طبیعی است احساس تحت فشار بودن ندارم. وقتی به بنفیکا پیوستم هم همین سوال را پرسیدند. من به خاطر هیچ چیز و هیچ کس تحت فشار نیستم. به نظرم یک فوتبالیست فقط از این جهت فشار احساس می‌کند که می‌خواهد به خودش ثابت کند تا چه حد می‌تواند خوب باشد. من می‌خواهم در لیورپول عملکرد خوبی داشته باشم و از راه درست منحرف نشوم. در عین حال متواضع و خاکی خواهم ماند.

قرارداد بلندمدت با لیورپول
از این بابت خیلی خوشحال و مفتخرم. من برای فتح جامهای قهرمانی آمده‌ام و چه گل بزنم و چه گل نزنم مهم برایم موفقیت باشگاه است. شکی نیست که به عنوان یک مهاجم همیشه به دنبال گل زدن هستم ولی همینطور که گفتم مهم برای من تیم است. من به تیم احتیاج خواهم داشت و آنها هم محتاج من خواهند بود. بی‌صبرانه منتظر دیدار با هم‌تیمی‌هایم هستم و دوست دارم با آنها بشوم و کنارشان تمرین کنم.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی ستاره تراکتور در بازی با ذوب آهن پس از درخشش در ضربات پنالتی حاضر به مصاحبه نشد و از درب دیگری از ورزشگاه خارج شد تا در مسیر میکسدزون ورزشگاه یادگار قرار نگیرد.

پورحمیدی در زمان خارج شدن از ورزشگاه گفت: من از درب دیگری خارج شدم تا مصاحبه نکنم، آنقدر حالم بد است که نمی‌خواهم مصاحبه کنم، می‌بریم اما حالمان خوب نیست.

گلر تیم تراکتور در واکنش به اینکه بین بازیکنان و هواداران آشتی مجدد شکل بگیرد گفت: مگر قهر هستیم با هواداران؟ تاج سر من هستند اما نمی‌خواهم مصاحبه کنم.

هواداران تراکتور پس از فاصله گرفتن این تیم از کورس قهرمانی در بازی‌های اخیر شعارهایی را علیه بازیکنان تراکتور سر دادند و در این مسابقه هم با اینکه در ورزشگاه بودند حمایت کاملی از این تیم شکل نگرفت و صحبت‌های پورحمیدی در واکنش به اتفاقات اخیر این تیم بوده است.

پورحمیدی در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن 3 پنالتی مهار کرد و نقش ویژه‌ای در صعود تراکتور داشت.

دیگر خبرها

  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!