Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرخودرو مشهد اگر در پایان لیگ برتر بیست و یکم سقوط نمی‌کرد تمامی قواعد فوتبال جهان زیر سوال می‌رفت.

شهرخودرو با ثبت بدترین رکوردهای منفی با لیگ برتر وداع کرد.

به گزارش طرفداری، سرنوشت شوم  شهرخودرو مشهد از همان ابتدای فصل قابل پیش بینی بود! تیمی که حتی سر نامش بین مسئولان هیات فوتبال استان خراسان رضوی و مالک باشگاه جنگ و جدل بود نمی‌توانست وضعیتی بهتر از سقوط داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که  در یک روز دو سرمربی! در تمرین آن حاضر شدند، رضا مهاجری و  اکبر میثاقیان سرتمرینش رفتند اما در هفته دوم لیگ برتر مقابل حریف خود به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی مقابل مس رفسنجان حاضر نشد و 3 بر صفر بازنده اعلام شد. از همان زمان وضعیت تیم شهرخودرو قابل پیش بینی بود.

شهرخودرو مشهد در کنار تمامی مشکلات مالی، مدیریتی و حتی فنی‌ با مسئولان ورزش و فوتبال استان خراسان رضوی هم درگیری‌ زیادی داشت. در برخی جلسات فوتبالی خبرنگاران به شوخی و جدی از احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی سوال می‌کردند بالاخره نام این تیم شهر شما چیست؟! شهرخودرو یا پدیده؟! این‌ها روایت‌، وضعیت تلخ و سیاهی از واقعیت‌های تیم شهرخودرو مشهد بود. تیمی که زمانی حتی توانست با یحیی گل‌محمدی به لیگ قهرمانان آسیا هم برسد. باشگاهی که سال 1392 با خرید امتیاز تیم مس سرچشمه در لیگ دسته اول فوتبال اعلام موجودیت کرد و رشد و پیشرفت خوبی داشت و در سال 94 به لیگ برتر رسید اما در نهایت در لیگ برتر بیست ویکم سقوط کرد.

بیان همین چند خط شرح حال باشگاه شهرخودرو نشان می‌دهد که چرا این تیم نمی‌توانست در لیگ برتر بماند. تیمی که حتی به قول مسئولانش در شهر خودش هم غریبه بود و حمایتی از آن نمی‌شد. به هر حال بعد از جدایی رضا مهاجری و سپس اکبر میثاقیان از این تیم از زمستان 1400 داود سیدعباسی سرمربی تیم شد که این مربی جوان و جسور هم هرچه تلاش کرد نتوانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. 

 

البته شهرخودرو با سرمربیگری سیدعباسی بازی‌های خوبی انجام داد اما به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و در نهایت هم شهرخودرو با ثبت بدترین رکوردهای منفی با لیگ برتر وداع کرد و آخر و عاقبتش مثل پیام مشهد، ابومسلم و سیاه جامگان شد. شهرخودرو فقط دو برد در این فصل مقابل تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فجرشهیدسپاسی به دست آورد.

باشگاه شهرخودرو البته یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس هم بود و در این فصل خیلی تلاش کرد تا مطالباتش را بابت انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس از این باشگاه بگیرد که تا این لحظه هنوز نتوانسته طلبش را به طور کامل دریافت کند و در نهایت هم موفق شد که تا این لحظه پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را با حکم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ببندد که شاید این تنها موفقیت شهرخودرو در فصل گذشته محسوب شود.

به این ترتیب تیم مشهدی از جغرافیای لیگ برتر حذف شد تا حسرت زیارت حضرت امام رضا(ع) در جریان مسابقات لیگ برتر به دل بازیکنان و مربیان لیگ برتری در فصل آینده بماند. بازگشت شهرخودرو به لیگ برتر بعید است که به این زودی‌ها صورت بگیرد، آن هم به شرطی مالک باشگاه تمایلی به ادامه تیمداری در لیگ دسته اول داشته باشد.

اخبار داغ 

خبرنگار بین اسپورت: کی روش در آستانه هدایت یک تیم آسیایی حاضر در جام جهانی! الکساندر نوری در ویکی پدیا سرمربی استقلال شد! / عکس سیگار کشیدن مارسلو بروزوویچ در رختکن پس از برد کرواسی مقابل فرانسه / عکس اورلین شوامنی در تست پزشکی رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهرخودرو مشهد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد