Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:07:54 GMT

رفع محرومیت از محله ملاشیه اهواز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۶۹۶۴

رفع محرومیت از محله ملاشیه اهواز

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز با بیان اینکه توسعه و رفع محرومیت محله ملاشیه در دستور کار این منطقه است، گفت: آسفالت معابر این محله در اولویت شهرداری قرار گرفته است و در اولین گام جاده کمربندی آن آسفالت شد و به بهره‌برداری رسید.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ملاشیه، کریشان و خوینه سه محله محروم منطقه پنج شهرداری اهواز است و به‌رغم اینکه اعتبار مختص مناطق محروم برای آنها اختصاص داده نشده است، خدمات‌رسانی در این محله‌ها ادامه دارد و در تلاش هستیم مشکل آسفالت و فاضلاب آنها را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه و رفع محرومیت در ملاشیه در دستور کار منطقه پنج شهرداری اهواز قرار دارد، افزود: آسفالت معابر این محله در اولویت شهرداری قرار گرفت و در اولین گام جاده کمربندی آن آسفالت شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به فاصله زمانی و محل قرارگیری محله ملاشیه با نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی، برای جلوگیری از ایجاد خسارات احتمالی، تکمیل و افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی ملاشیه در دستور کار قرار گرفت و به عنوان دومین اقدام شهرداری اهواز تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: خیابان‌های محله ملاشیه در شرایط مناسبی قرار نداشت، از این رو ابتدا شهرداری به انجام زیرسازی مناسب اقدامات لازم را انجام داد و به‌زودی عملیات آسفالت ۱۱ خیابان این محله آغاز می‌شود، در ادامه نیز آسفالت سایر معابر آن را انجام خواهیم داد.

دُر تاکید کرد: تعداد زیادی از خیابان‌های محله ملاشیه تابلو راهنمایی یا تابلو نام خیابان نبود، لذا با پیگیری‌های انجام شده این امکانات تأمین و نصب شد، همچنین با همکاری شرکت توزیع برق، نورپردازی و روشنایی خیابان‌های این محله انجام شد و با توجه به اقدامات انجام شده چهره این منطقه نسبت به قبل بسیار بهتر شد.

کد خبر 581446

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری برنامه ریزی شهری محرومیت زدایی اهواز شهرداري اهواز مدیر منطقه 5 شهرداری کلانشهر ملاشیه شهر کلانشهر اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه پنج شهرداری اهواز محله ملاشیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هویتی در خیابان معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله آبادیان شهردار منطقه به پاس روز معلم با حضور در ساختمان شهدای مکه «دانشگاه فرهنگیان» واقع در خیابان معلم در نشست بررسی مسائل و مشکلات این دانشگاه شرکت کرد.

آبادیان در این نشست با تاکید بر تعاملات شهرداری تهران و وزارت آموزش و پرورش گفت: این دو نهاد همواره باهم تعاملات سازنده‌ای داشته‌اند و ما هم در منطقه هفت طی تفاهم نامه‌های که با مدارس سطح منطقه داریم، خدماتی را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی کشور و آموزش همگانی ارائه می‌دهیم.

او به وجود مرکز آموزش شهدای مکه (دانشگاه فرهنگیان) در منطقه هفت اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که دانشگاه فرهنگیان در منطقه هفت قرار دارد و می توانیم در جهت افزایش سرانه‌های آموزشی شهروندان، برنامه‌ریزی‌های خوبی را داشته باشیم .

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت مکانی این دانشگاه و قرار گرفتن آن در کنار چندین مدرسه، شهرداری منطقه هفت در تلاش است پیاده روها و معابر پیرامون دانشگاه را تبدیل به یک گذر فرهنگی کند و این کار می‌تواند محیطی مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان باشد.

پیش از سخنان شهردار، رییس دانشگاه فرهنگیان با ارائه آمارهایی از میزان فعالیت این دانشگاه گفت: ظرفیت این دانشگاه ۷۰۰ نفر است اما هم اکنون ۱۵۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند در حالی که این ساختمان به دلیل قدمت بالا، مشکلات زیادی دارد و باید فکری برای استحکام آن در برابر حوادث داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم