Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن پارادوومیدانی پس از استعفا از این سمت، گفت: انجمن جایگاه خاصی در فدراسیون ندارد و شرایط برخلاف انتظارات بود.

علیرضا کمانه در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره علت استعفای خود از ریاست انجمن پارادوومیدانی، اظهار کرد: هر چند اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان یکی از دوستان قدیمی من است و با پیشنهاد او این مسئولیت را قبول کردم، اما بعد از ۵ ماه فعالیت در این سمت شرایط آن طور که انتظار داشتم، نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه ظرفیت دوومیدانی معلولان تنها در رشته پرتاب خلاصه شده و از سایر ماده‌ها استفاده زیادی نمی‌شود. به عنوان نمونه سعی داشتیم استفاده از پنجه کربنی در میان دوومیدانی کاران معلول پررنگ‌تر دیده شود، اما شرایط آن مهیا نشد.

کمانه همچنین با اشاره به این که کادر فنی مربیان پارادوومیدانی تنها به عده خاصی خلاصه شده است، افزود: دایره محدودی در کادر فنی پارادوومیدانی وجود دارد که فضا برای استفاده از سایر مربیان دوومیدانی مهیا نیست، از سوی دیگر برنامه راهبردی و جامعی را برای این رشته تدوین کرده بودم که تنها شرایط برای استفاده برخی از برنامه‌ها فراهم شد.

وی اضافه کرد: همان طور که فدراسیون ارتباط خوبی با کمیته ملی پارالمپیک دارد، انجمن نیز در قالب یک فدراسیون باید بتواند این ارتباط را برقرار کند، اما چون جایگاه خاصی ندارد این ارتباط نیز ضعیف است و تنها اسم انجمن را یدک می‌کشد. در حقیقت جایگاه انجمن به درستی در فدراسیون تعریف نشده، شرح وظایف مشخص نیست و انتظاری که به عنوان رییس انجمن داشتم تحقق پیدا نکرد.

کمانه در پایان گفت: با این شرایط دیگر تمایلی برای ادامه همکاری به عنوان رییس انجمن پارادوومیدانی ندارم و ترجیح می‌دهم تجربیات خود را در جای دیگری هزینه کنم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: غلامرضا کمانه ، رییس انجمن پارادوومیدانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رییس انجمن پارادوومیدانی انجمن پارادوومیدانی رییس انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند