Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:33:05 GMT

مولر: هیچ کس نمی‌تواند ما را شکست دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۷۰۹۶

مولر: هیچ کس نمی‌تواند ما را شکست دهد

مهاج باتجربه تیم ملی فوتبال آلمان از پیروزی قاطع برابر ایتالیا خوشحال است. او می‌گوید اگر تیم آماده باشد شکست ناپذیر خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار برابر ایتالیا در لیگ ملت های اروپا توانست با نتیجه ۵ بر دو به پیروزی دست پیدا کند.

توماس مولر بعد از بازی گفت: با شایستگی در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با خیال راحت و روحیه خوب بعد از یک فصل سنگین و سخت به تعطیلات می رویم. امشب برابر ایتالیا بسیار خوب ظاره شدیم. از همه نظر خوب بودیم و توانستیم این پیروزی قاطعانه را تجربه کنیم.

او ادامه داد: ما بازیکنان باکیفیت زیادی در ترکیب خود داریم. اگر تیم در شرایط خوبی قرار داشته باشد هیچ کسی نمی تواند ما را شکست دهد.

تیم ملی فوتبال آلمان درحالی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد که در ۴ بازی اخیر خود به تساوی دست پیدا کرده بود تا فلیک نفس راحتی بکشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توماس مولر تیم ملی فوتبال آلمان دست پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور