Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی 

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش از یک خرید جدید رونمایی کرد؛ محمدمهدی احمدی وینگر نفت مسجدسلیمان. این بازیکن فصل گذشته جزو نفرات تأثیرگذار تیمش بود و حتی با تیم المپیک هم در بازی‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد. احمدی در مورد پیوستن به پرسپولیس به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از اینکه به پرسپولیس پیوستی چه احساسی داری؟

واقعا احساس فوق‌العاده‌ای دارم و نمی‌توانم این احساس را توصیف کنم. پرسپولیس در آسیا یک تیم بزرگ و شناخته‌شده است و آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن این تیم را بر تن کند. من از بچگی آرزو داشتم در پرسپولیس بازی کنم.

*یعنی واقعا طرفدار پرسپولیس بودی یا حالا که به این تیم آمدی، این حرف را می‌زنی؟

همه می‌دانند من از بچگی پرسپولیسی بودم و حرفی که زدم واقعیت دارد.

*وقتی متوجه شدی پرسپولیس تو را می‌خواهد چه احساسی داشتی؟

خیلی حس خوبی بود که نمی‌دانم چطور توصیفش کنم. من با نظر مستقیم آقایحیی به پرسپولیس آمدم و خیلی خوشحالم که در لیست مورد نظر این مربی قرار داشتم.

*پست اصلی تو دفاع چپ است یا وینگر چپ؟

من در هر دو پست بازی می‌کنم. اتفاقا در لیگ مقابل پرسپولیس به‌عنوان وینگر بازی کردم و یک پاس گل هم دادم. در آخرین بازی تیم امید هم در نیمه اول هافبک چپ بودم و در نیمه دوم به‌عنوان دفاع چپ بازی کردم.

*فکر می‌کنی بتوانی از این موقعیت خوبی که به‌دست آوردی استفاده کنی؟

می‌دانم که در موقعیت حساسی قرار گرفته‌ام و باید از این فرصت برای پیشرفت خودم استفاده کنم. هدفم درخشش در پرسپولیس است تا بتوانم از این تیم به فوتبال اروپا بروم و لژیونر شوم.

*در بین هم‌پستی‌هایت، سبک بازی کدام بازیکن را می‌پسندی؟

خب، من از اول هافبک بودم و بعد دفاع چپ شدم. بازیکن مورد علاقه‌ام در بین فوتبالیست‌های ایرانی علی کریمی بود و در بین خارجی‌ها هم مسی و برناردو سیلوا را دوست دارم.

*پرسپولیس در لیگ فصل بعد قهرمان می‌شود؟

تمام هدف بازیکنان و کادر فنی همین است. امیدوارم من هم قهرمانی با پرسپولیس را تجربه کنم.

*در مورد ناکامی تیم المپیک چه صحبتی داری؟

بازیکنان و کادر فنی هر چه در توان داشتند به‌کار گرفتند و نمی‌توان از آنها انتقاد کرد. ما واقعا از لحاظ برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه مشکل داشتیم و از طرفی آقای مهدوی‌کیا هم از نفراتی استفاده کرد که بتوانند از لحاظ سنی شرایط حضور در المپیک را داشته باشند. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم به المپیک برسیم.

کد خبر 683459 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مهدوی کیا خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی علی کریمی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدوی کیا خبر مهم علی کریمی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فرنگی کاران خوزستانی‌، استان خوزستان را در المپیک صاحب مدال کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز جمعه در حاشیه روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شان جوانان خوزستانی سکوهای بین المللی به ویژه المپیک است. امیدواریم خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی بتوانند این مهم را انجام دهند و خوزستان را صاحب مدال المپیکی کنند.

 به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: شور و شوقی که در بین جوانان ما وجود دارد، خوشبختانه خود را امروز در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی نشان داد و تیم ایران با پیشرانی کشتی‌گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رسید و این ورزشکاران نشان دادند شایستگی‌های بالایی دارند.

 استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کشتی، فوتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال ورزش‌های آبی و شنا همگی برای ما اهمیت دارند و ما کنار همه رشته‌های ورزشی هستیم. امیدواریم دوستان ما در همه هیات‌های ورزشی بتوانند زمینه‌های کامل را برای بروز استعدادهای ورزشی در استان خوزستان فراهم کنند و جوانان ما نشان دهند که شایستگی‌های بیش از این دارند.

 او درباره حمایت از کشتی‌گیران المپیکی خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در خدمت این ورزشکاران هستیم و آن, ها در این برهه نیاز به تقویت روحیه و بدنی خود دارند و امیدوارم با آمادگی کامل وارد المپیک شوند. امیدوارم در پاریس بدرخشند و ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود