Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک منبع سوری از تحرکات جدید نیروهای نظامی ترکیه در شمال سوریه خبر داد. این منبع اعلام کرد که تحرکات ترکیه نشان می دهد که آنکارا به دنبال یک اقدام تجاوزکارانه جدید در شمال سوریه است.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور گفت: اخیرا نیروهای ترکیه، تجهیزات نظامی خود را به شهر اعزاز در استان حلب ارسال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که بر تعداد نیروهای نظامی ترکیه در شمال سوریه نیز افزوده شده است.

وی عنوان داشت: ترکیه علاوه بر ارسال تجهیزات نظامی به شمال سوریه، تروریست ها را نیز از شهر عفرین واقع در محور شمالی استان حلب به اعزاز منتقل کرده است و قصد دارد در جریان تجاوزگری جدید خود از آنها استفاده کند.

این منبع سوری اعلام کرد که شمار تروریست های اعزامی به اعزاز به بیش از ۲۵۰۰ نفر می رسد. با این حال، ارتش سوریه نیز هم اکنون در حال تقویت مواضع خود در اطراف اعزاز است تا با هرگونه تجاوزگری ترکیه مقابله کند.

گفتنی است، تحرکات خصمانه جدید نیروهای نظامی ترکیه در شمال سوریه درحالی است که چندی پیش نیز آن ها به دستور مستقیم رجب طیب اردوغان یک عملیات نظامی نامشروع را در خاک سوریه ترتیب دادند.

کد خبر 5514759 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه سوریه حلب رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا اوکراین روسیه عراق فلسطین لبنان جنگ اوکراین ایران جو بایدن سوریه عربستان سعودی حمله روسیه به اوکراین مسکو ترکیه در شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

کد خبر 847097 برچسب‌ها ایران و سوریه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟