Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عباس شیراوژن در نشست با مجمع خیرین سلامت لرستان افزود: دولت به تنهایی نمی تواند در تامین سلامت مردم اقدام کند، تامین سلامت جامعه در همه بخش‌های در کل دنیا هزینه بالایی دارد ولی متولیان سلامت با تمام توان در این راستا فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کار همه ما بر محور سلامت است، افزود: نیروی انسانی نیاز این محور است و باید در دانشگاه ها تربیت شود و نیاز دانشگاه ها الان خوابگاه های دانشجویی خوب می باشد و اگر خیرین در امر خوابگاه ها پای کار باشند با تربیت دانشجو کار خیر در ذهن او ماندگار و بعد از شاغل شدن اقدام به انجام کار خیر خواهد کرد و در نهایت این مهم باعث افزایش پروسه کار خیر در جامعه می شود.
وی با اشاره به فرسودگی ۴۰ درصدی خوابگاه ها در کشور گفت: پرورش دانشجو در خوابگاه فرسوده و نبود امکانات و شرایط مناسب باعث می شود کرامت انسانی خوب انجام نشود و بعد از فارغ التحصیل دانشجو آن کارآرایی لازم را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در جامعه ای که نگاه خیر خواهانه وجود داشته باشد، جامعه ای خیر خواهانه خواهد شد و نگاه خوب خیرین سلامت شرایط بهتری برای میزبانی از دانشجویان با بهسازی یک خوابگاه و حتی یک اتفاق کوچک در کار خیر فراهم خواهد کرد.
مهناز مردانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود :چهار دانشکده دانشگاه علوم پزشکی لرستان در شهرستان ها فاقد خوابگاه دانشجویی بوده و تعداد ۸۰۹ نفر دانشجو متاهل داریم که نیاز به خوابگاه متاهلی است.
رییس دانشگاه علم پزشکی لرستان گفت: معضل دانشگاه های ما خوابگاه است با توجه به ۲ سال تعطیلی دانشجویان در ایام شیوع ویروس کرونا و تغییر قیمت تجهیزات، اقلام مصرفی و مواد غذایی، این موضوع هزینه های سنگینی را به دانشگاه‌های تحمیل کرده است. 

بهرام دلفان افزود: خیرین سلامت به عنوان بازوی توانمند سلامت مردم، با توجه به اولویت بندی نیازها دانشگاه در ساخت خوابگاه ها برای دانشجویان و تامین تجهیزات و رفع مشکلات خوابگاهی به عنوان اولویت جدید به دانشگاه کمک نمایند.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی لرستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی لرستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی لرستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی علوم پزشکی لرستان دانشگاه ها خوابگاه ها کار خیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت