Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه جابجا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تناژ جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان یک میلیون و ۴۶۴ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد هشت درصدی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۵ هزار و ۸۰۰ فقره حواله و ۸۸ هزار بارنامه صادر شده، افزود: صدور بارنامه الکترونیکی به منظور امنیت جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، برقراری عدالت توزیع بار در ایجاد سامانه بارنامه برخط و یا همان الکترونیکی شدن صدور بارنامه به عنوان یک تحول در حوزه حمل و نقل جاده ای در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین حمل کالا با تناژ بیش از ۹۰۸ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه و بیشترین میزان جابجایی کالا نیز به سیمان با تناژ ۳۳۴ هزار و ۸۹۸ تن تعلق گرفته است.

کرمی گفت: سیمان(کیسه ای و فله ای)، کلینگر، اوره، پلی اتیلن،  ذرت دامی، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت و هیدروکربن ده کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه بوده است.

وی عنوان کرد: ۱۹هزار و ۸۹۰ راننده کامیون حمل و نقل کالا و ۵۹۷ راننده ناوگان وانت باری در استان کرمانشاه در حوزه حمل و نقل کالا  فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد کل ناوگان کامیون حمل و نقل کالای برون شهری ۱۳ هزار و ۳۱۰ خودرو و تعداد ناوگان وانت باری فعال در سطح استان ۲۰هزار و ۶۸۵ خودرو است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نقل جاده ای استان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد

محمد رستگاری  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزدگفت: هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

وی افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که به لطف خدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحد‌های تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که به لطف خداوند هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی اظهار داشت: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این طرح که پس از ۲ سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس