Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دریافت هر وجهی به غیر از حق کااب و بیمه در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است. - اخبار استانها -

کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم توسط ستاد ثبت‌نام در استان به عمل آمده و طبق تمهیدات به عمل آمده دریافت هر وجهی به غیر از حق کتاب و بیمه در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ثبت‌نام 265 هزار دانش‌آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی جدید انجام می‌شود که در این زمینه درصدد هستیم مشکلات ثبت‌نام اولیا را برطرف کنیم و به تمام اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده 80 درصد دانش‌آموزان در پایه‌های میانی ثبت‌نام می‌کنند که این عملیات به صورت اتوماتیک توسط مدیران مدارس انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: زمان ثبت‌نام در پایه‌های تحصیلی اول ابتدایی از 11 خرداد آغاز شده و پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب از 28 خرداد و 18 تیرماه آغاز خواهد شد.

صفری تصریح کرد: برای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در پایه‌های اول ابتدایی و 11 پایگاه سنجش تحصیلی در استان فعال خواهد شد که 7 پایگاه آن در مرکز استان فعالیت خواهد داشت که در این زمینه ثبت‌نام در مناطق محروم و عشایری در تمامی پایه‌های تحصیلی بدون محدودیت انجام می‌شود.

اختصاص 6400 میلیارد تومان از بودجه ملی برای مدرسه‌سازیاولین مدرسه تخصصیِ آشنایی با اندیشه‌های شهید صدر برگزار می‌شود2 مدرسه خیرساز در مناطق محروم شهرستان ایذه افتتاح شد

وی اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان تا 31 مرداد ماه به پایان می‌رسد و نواحی و مناطق سازماندهی نیروی انسانی خود را به موقع انجام می‌دهند که ستاد نظارت بر ثبت‌نام استان اردبیل بر روند ثبت‌نام در مدارس نظارت دقیق انجام می‌شود که اولیا در صورت داشتن مشکل احتمالی در امر ثبت‌نام می‌توانند مشکلات موجود را مطرح کنند.

انتهای پیام/144

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل انجام می شود دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل

علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

به گفته او، هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
او در ادامه گفت: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل