Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@09:47:46 GMT

پارتیشن شیشه ای و لیست قیمت آن در ساز و کار

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۸۱۸۷

ساز و کار یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده انواع پارتیشن شیشه ای است. اگر قصد دارید در منزل یا محیط کار خود پارتیشن شیشه ای نصب کنید، حتما به سایت سازو کار مراجعه کنید. سازو کار با استفاده از باکیفیت ترین شیشه‌ها به تقسیم بندی فضا شما کمک می کند.

پارتیشن شیشه‌ای چیست؟ پارتیشن شیشه‌ای جزء تجهیزات مدرن و لوکس برای جداسازی اتاق‌ها و محیط‌های اداری است که علاوه بر تقسیم فضای دفاتر، محیط‌های آموزشی، شرکت‌ها، بانک‌ها و سایر محیط‌های اداری باعث می‌شود تا محیط بزرگ‌تر و پرنورتر جلوه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که انواع مختلفی از پارتیشن‌ها وجود دارد، اما پارتیشن‌های شیشه‌ای جدیدترین نوع پارتیشن هستند و به عنوان سازه‌های معماری مدرن برای طراحی دکوراسیون‌های داخلی کاربرد زیادی دارند. با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای امکان خصوصی سازی فضاها و حفظ حریم شخصی برای کارکنان در محیط‌های اداری وجود دارد. هزینه‌ استفاده از پارتیشن شیشه ای نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی‌تر از جداسازی فضا به وسیله دیوار و ساختمان سازی است. جهت مشاهده لیست قیمت پارتیشن شیشه‌ای و اطلاع از چگونگی برآورد هزینه‌های اجرای پارتیشن شیشه‌ای می‌توانید به وب‌سایت سازوکار مراجعه کنید. در این وب‌سایت لیست قیمت شیشه ساختمانی، شیشه دو جداره، شیشه گلخانه، شیشه ضد گلوله، شیشه تک جداره، شیشه لمینت، شیشه دوجداره لمینت، شیشه سکوریت و انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای و درب و پنجره موجود است. افراد می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای با شماره های مندرج در وب‌سایت سازوکار تماس حاصل فرمایند.

پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن شیشه‌ای به روش‌های مختلف اجرا می‌شود و انوع گوناگونی دارد. امکان گزینش از بین طرح‌ها و انواع مختلف فریم دار و بی فریم پارتیشن‌های شیشه‌ای وجود دارد. با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای راندمان کار در محیط‌های اداری بالا می‌رود و به خاطر ورود نور، زیبایی محیط دوچندان می شود و به بزرگ تر شدن محیط کمک بسیاری می کند. پارتیشن شیشه‌ای نسبت به سایر روش‌های پارتیشن بندی به صرفه تر است. امکان استفاده از انواع ثابت و متحرک پارتیشن‌های شیشه‌ای در محیط‌های مختلف وجود دارد. انتخاب پارتیشن فریم دار و فریم لس به عهده مشتریان است و با توجه به شرایط خود و محیط‌های مورد نظر برای نصب و اجرای پارتیشن شیشه‌ای از انواع مختلف آن می‌توانند استفاده کنند. جهت مشاهده انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای و طرح‌های آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت سازوکار مراجعه کنید و انواع طرح‌ها و نمونه‌های اجرا شده توسط طراحان و کارشناسان فنی تیم سازوکار مشاهده نمایید. مقالات متعددی در رابطه با نحوه نصب و اجرای پارتیشن شیشه‌ای در وب‌سایت موجود است که می‌تواند به مشتریان کمک کند تا بر اساس نیاز خود و مساحت محیط مورد نظر یکی از انواع مختلف پارتیشن شیشه‌ای را انتخاب کنند.

عوامل مؤثر و لیست قیمت پارتیشن شیشه‌ای

فاکتورهای متعددی بر قیمت پارتیشن شیشه‌ای تأثیر دارند. هزینه مربوط به قاب نگهدارنده شیشه پارتیشن، نوع یراق آلات، مساحت مکانی که قرار است پارتیشن بندی شود و ... جزء عوامل تأثیرگذار بر قیمت پارتیشن شیشه‌ای هستند. پارتیشن های شیشه ای فریم دار یا بدون فریم هستند. یکی از عوامل مهم که بر قیمت پارتیشن شیشه‌ای تأثیر دارد، انتخاب شیشه تک جداره و دوجداره است. برای طراحی و ساخت پارتیشن شیشه‌ای از متریال مختلفی استفاده می‌شود که عمده آن شیشه است. یراق آلات و تجهیزات مختلفی نیز برای طراحی این نوع از پارتیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد که قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. اگر فریم شیشه آلومینیومی باشد، قطعاً هزینه تجهیزات آن به همراه هزینه طراحی، حکاکی و طراحی لوگو با استفاده از سندبلاست با هزینه‌های انواع دیگر پارتیشن متفاوت است. اجرای انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای ریلی، متحرک، فریم اداری و ... توسط شرکت سازوکار و تیم حرفه‌ای این مجموعه انجام می‌شود.

انتخاب از بین شیشه‌های موجود برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای به انتخاب مشتری بستگی دارد. انواع مختلف مانند شیشه سکوریت، سکوریت اتوماتیک، سکوریت فوری دست دوم، شیشه لمینت و شیشه‌های دوجداره و ... در این فروشگاه عرضه می‌شود و مشتریان عزیز می‌توانند در رابطه با هر یک از پارتیشن‌های شیشه‌ای از مشاوران و کارشناسان این مجموعه راهنمایی بگیرند و پس از برآورد هزینه‌ها خرید خود را انجام دهند، همچنین برای استعلام قیمت و اطلاع از لیست قیمت پارتیشن شیشه‌ای مشتریان گرامی می‌توانند به ‌سایت سازوکار مراجعه کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: اجرای پارتیشن شیشه ای قیمت پارتیشن شیشه ای پارتیشن های شیشه ای پارتیشن شیشه ای محیط های اداری انواع پارتیشن سایت سازوکار انواع مختلف پارتیشن ها کار مراجعه لیست قیمت شیشه ای وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، کیوی ۵۲ تا ۹۸، توت فرنگی ۹۸ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۱۸ تا ۲۴.۸۰۰ به ۲۸ و پرتقال ۱۳ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، خربزه ۱۶.۸۰۰، جانا ۱۸.۵۰۰، طالبی ۱۸.۵۰۰ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۱۶.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع سبزی و صیفی جات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز می آید؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۵.۹۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۰.۵۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، کاهو ۱۴.۵۰۰ تا ۲۵، کدو ۲۱ تا ۲۲.۸۰۰، کرفس ۱۲ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۷.۵۰۰ تا ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۲۰ تا ۶۸، خیار ۲۰ تا ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۳۷ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۳۲ تا ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۴.۹۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۸ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۰ درصد و سبزیجات ۳۲ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۳ درصد، غلات ۸ درصد، مرغ ۶ درصد، تخم مرغ ۱۴ درصد و قند ۱۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6092281 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول