Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با اعلام این که سیاست جدید جذب و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم وارد فاز نهایی شده و با اجرای آن‌، دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت در همه نقاط کشور تسهیل می‌شود، گفت: از این پس سقف کارانه و پلکان درآمد پزشکان متناسب با محل خدمت آنها تعیین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی، یکی از عوامل  نابرابری های خدمات سلامت در مناطق محروم را توزیع نامتوازن پزشک در  کشور توصیف کرد و افزود: برای حل این مسأله، باید انگیزه پزشکان به منظور  حضور در  مناطق محروم  و مراکز درمانی دولتی افزایش یافته و برای پزشکانی که در این بخش ها خدمت می کنند، رضایتمندی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت گفت:  لازمه این تصمیم آن است که نسبت درآمد پزشکان شاغل در مناطق محروم و کلانشهرها اصلاح و باز تعریف شده و توزیع پزشک با سند آمایش سرزمین منطبق شود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، عین اللهی تصریح کرد:  با  تصمیم جدید وزارت بهداشت، جذب پزشکان به بخش دولتی افزایش می یابد و بهره وری و کیفیت خدمات بیمارستان های دولتی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت پزشک مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور