Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: به شهروندان پیشنهاد می‌شود به جای استفاده از خودروی شخصی، با اتوبوس‌ها و خودروهای ون به ورزشگاه سردار آزادگان عزیمت کنند.

وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم، سه هزار فضای پارک خودرو آماده سازی شده که در صورت اشباع این فضا از ظرفیت پارکینگ دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، نمایشگاه بین المللی و معابر پیرامونی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرشیان تصریح کرد: با توجه به پیش بینی حجم ترافیک، برنامه ریزی‌های لازم و دسترسی‌های مناسب جهت استفاده از ظرفیت آزادراه با هماهنگی با پلیس راهور و اداره راه صورت گرفته است.

حد فاصل چهارراه صدا و سیما تا اسماعیل آباد قزوین از ساعت ۱۹ تا ۲۱ امروز مسدود می‌شود

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور مدیریت و روان سازی بار ترافیکی ناشی از اتمام مراسم اجرای سرود "سلام فرمانده"، بلوار سردار سلیمانی (نوروزیان) حد فاصل چهارراه صدا و سیما تا اسماعیل آباد از ساعت ۱۹ تا ۲۱ امروز ۲۵ خرداد مسدود می‌شود.

عرشیان اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی پایان مراسم اجرای سرود سلام فرمانده در ورزشگاه سردار آزادگان در جاده اسماعیل آباد کلیه خیابان‌های مسیر شمال به جنوب از جاده اسماعیل آباد تا چهارراه صدا و سیما یکطرفه است.

مراسم سلام فرمانده امروز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در ورزشگاه سردار آزادگان در جاده اسماعیل آباد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سلام فرمانده شهرداری قزوین استان قزوین مدیریت شهری تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلام فرمانده شهرداری قزوین استان قزوین سلام فرمانده شهرداری قزوین استان قزوین مدیریت شهری تاکسی اسماعیل آباد سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد

به گزارش پارس نیوز ، محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد