Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز ناصری در نشستی که با حضور کارکنان امور آبفای ناحیه ۲ شهر ایلام برگزار شد، با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکاران، ماه مبارک رمضان امسال با مشکل کمبود آب آشامیدنی در شهر ایلام مواجه نشدیم، گفت: مدیریت صحیح و برنامه ریزی دقیق در توزیع آب آشامیدنی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت برای مقابله با کمبود آب آشامیدنی در فصل تابستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تاکید بر اهمیت، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در مدیریت تامین و توزیع آب شرب، گفت: استفاده از انشعابات غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندی، موجب افت فشار آب شرب و بروز خسارت به شبکه توزیع آب می‌شود.

مدیر عامل آبفای استان با اشاره به عزم شرکت برای تعویض کنتور‌های خراب گفت: بالا بودن عمر کنتورها، علت خرابی بیشتر آن‌ها است و در این زمینه با برنامه ریزی مجدانه نسبت به تعویض این کنتور‌ها اقدام خواهیم نمود.

او با اشاره به فرسودگی ۴۰ درصدی شبکه توزیع شهر ایلام گفت: فرسودگی شبکه انتقال آب شهری به یکی از معضلات شهر تبدیل شده که این امر مهم باید بیش از پیش مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

دادگر معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت نیز در این جلسه با بیان اینکه خشکسالی‌های اخیر بیشترین تاثیر را بر آبفای استان داشته از فعال شدن پلیس آب در شهر ایلام خبر داد و گفت: با هدف آگاهی بخشی و هشدار به مشترکان پرمصرف، پلیس آب در راستای نظارت، شناسایی و برخورد با مشترکین پرمصرف در شهر ایلام تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آب شرب شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا یزد، جلال علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، ۶ هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.

وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.

وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228475 برچسب‌ها استان یزد دروس آزمایشگاهی کیت آزمایشگاهی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد