Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» قصد دارد در سال جاری ۱۰ پروژه سینمایی را با همکاری فیلمسازان جوان و باسابقه به سرانجام برساند.

به گزارش قدس آنلاین مهرماه سال گذشته بود که احسان محمدحسنی رئیس سازمان اوج طی نشستی عنوان کرد که ساخت چند فیلم سینمایی در دستور کار این سازمان است اما به دلیل شرایط کرونایی و بحث درآمدزایی ترجیح این مجموعه بر این بوده است که در عرصه سریال سازی فعال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که سال گذشته تنها فیلم سینمایی «مسیح پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی به عنوان محصول اوج ساخته شد اما به دلیل مشکلات پروانه نمایش از رقابت در جشنواره فیلم فجر بازماند.

محمدحسنی در همان نشست اعلام کرد که سازمان اوج در نظر دارد فیلمی درباره پیامبر اکرم با نام «خدیجه» به نویسندگی داوود میرباقری، فیلمی درباره امام حسین (ع) با محوریت زندگی یکی از شهدای کربلا و… را سینمایی کند.

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته، حالا با فروکش کردن کرونا سازمان اوج قرار است در سال جاری ۱۰ پروژه سینمایی را با همکاری فیلمسازان جوان و باسابقه تولید کند که با برخی از آن‌ها پیش‌تر هم همکاری داشته است.

این فیلم‌ها علاوه بر موضوعاتی که احسان محمدحسنی در نشست رسانه‌ای خود مطرح کرد در حوزه دفاع مقدس، شهدای شاخص، تاریخ اسلام و تبیین وقایع انقلاب هستند. فیلم سینمایی شهید بروجردی و شهید زین‌الدین نیز از جمله این آثار است.

محصولات سازمان اوج در حال حاضر در مرحله نهایی کردن متن فیلمنامه، انتخاب بازیگر و البته تولید هستند.

این سازمان در نظر دارد از میان این آثار حداقل ۸ فیلم را به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برساند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان اوج جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی سازمان اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند

آفتاب‌‌نیوز :

از پیش از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال تغییر محمد خزاعی در ریاست سازمان سینمایی کشور به گوش می‌رسد و گزینه‌های مختلفی هم برای جایگزینی او نام برده می‌شد؛ شایعاتی که در روز‌های اخیر داغ‌تر از قبل شده بود. 

به همین دلیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته (شنبه)، در شورای زیرساخت این وزارتخانه، تمام شایعات را تکذیب کرده و گفته است محمد خزاعی تا پایان دولت سیزدهم در به کار خود ادامه می‌دهد.

این خبر توسط مهدی سموعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه ایکس (توئیتر) اعلام شده است. 

او نوشته است:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت:خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در عین حال، برخی رسانه‌ها از «ابقای محمد خزاعی» خبر داده‌اند که با توجه به عدم استعفا یا برکناری رئیس سازمان سینمایی، خبر درستی نیست و وزیر ارشاد صرفا شایعات را تکذیب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد