Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد بشارتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز اوضاع کنونی صدا و سیما اظهار کرد: این روزها مشاهده می‌کنیم که تلویزیون در حال از دست دادن مخاطب خود است و مردم بیشتر جذب شبکه نمایش خانگی و شبکه های خارجی می‌شوند.

بازیگر سریال دنیای شیرین دریا با اشاره به دلایل ریزش مخاطب برنامه‌های تلویزیون گفت: بخشی از این مسئله بر می‌گردد به بودجه‌ای که در اختیار گروه‌ها گذاشته می‌شود که تقریبا قطع شده است و مدیران می‌گویند که عوامل تولید هر برنامه‌ خود باید دنبال اسپانسر باشد که این پروسه نیز بسیار دشوار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گلایه‌های خانم بازیگر از دستمزدهای ناچیز تلویزیون / شبکه نمایش خانگی ترجیح بسیاری از عوامل تولید

بشارتی افزود: بخش دیگر مربوط به فیلمنامه‌های ضعیفی است که نوشته می‌شود، چرا که فیلمنامه اگر قصه داشته باشد می‌تواند مخاطب را مجذوب خود کند. به کار نگرفتن کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های با تجربه نیز معضل دیگری است که در این میان وجود دارد و این مسئله باعث شده تا کار دست جوانانی بیفتد که سابقه و تجربه کافی در این زمینه ندارند و همین امر منجر به کاهش کیفیت برنامه‌ها شده است.

بازیگر سریال خانه پرتقالی گفت: مشکل دیگر، ممیزی‌هایی است که صدا و سیما برای ساخت یک اثر در نظر می‌گیرد، چرا که این ممیزی‌ها باعث شده تا عوامل تولید یک فیلم برای ارائه خلاقیت دستِ بازی نداشته باشند.

بشارتی گفت: همانطور که مشاهده می‌کنیم ممیزی‌هایی موجود در شبکه نمایش خانگی کمتر بوده در نتیجه فضا برای قصه‌گویی بازتر است، به همین دلیل مخاطب حتی با وجود هزینه‌ای که این شبکه دارد حاضر است این هزینه را بپردازد اما فیلم‌هایی که در این شبکه تولید می‌شود را تماشا کند.

وی در پایان تاکید کرد: بهتر است از میزان خط‌قرمزهای موجود در تلویزیون کاسته شود تا فضا به سمت جذاب‌تر شدن فیلم‌ها رفته و مخاطب را از سمت شبکه‌های خارجی به سوی برنامه‌های داخلی بکشاند.

انتهای پیام/

صفیه رجایی هرندی کد خبر: 1144295 برچسب‌ها سازمان صدا وسیما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان صدا وسیما ممیزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد