Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از چند بار که میلاد سرلک برای تمدید قرارداد با پرسپولیس راهی ساختمان باشگاه نشد، حالا این بازیکن ملی‌پوش تصمیم نهایی خود را در این باره گرفته و قصد دارد بعد از ۲ فصل موفق در این تیم، قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند.

سرلک که همراه با سایر ملی‌پوشان در اردی قطر حضور داشت به مدیران پرسپولیس قول داده بود به محض بازگشت به تهران، قراردادش را تمدید می‌کند و در صورتی که همه چیز مطابق برنامه پیش رود، او امروز با سرخ‌ها تمدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد سرلک ۲ فصل پیش از شهرخودرو راهی پرسپولیس شد و در این دو فصل توانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و به پیراهن تیم ملی هم برسد. با تمدید قرارداد سرلک و حضور کمال کامیابی‌میا، خیال یحیی گل‌محمدی تا حد زیادی از پست هافبک دفاعی تیمش راحت خواهد شد.

کد خبر 683515 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس

روز گذشته و در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یکی از لیدر‌های سپاهان حرف‌های زشت و عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی زد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

منبع: خبر ورزشی

 

tags # استقلال ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود؟
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود