Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، این تفاهم نامه به امضای حجت الاسلام و المسلمین مصلحی ریاست سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با حجت الاسلام و المسلمین لیراوی سرپرست اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در دیدار از اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه به مطالبه رهبر معظم انقلاب از سازمان‌های مسئول در تبیین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد و از اهالی رسانه خواست تا سازمان نشر را در تحقق این مطالبه  کمک کنند.
وی مهمترین نقش روحانیت را معرفت افزایی و پشتیبانی فکری و عقیدتی مبارزان و مجاهدان در این سه عرصه عنوان کرد و از اهالی هنر درخواست کرد تا این عقبه معرفتی را در ساخت برنامه‌ها و تولیدات مد نظر قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین مصلحی از همه پژوهشگران و فیلم سازان و هنرمندان دعوت کرد تا به جایگاه‌ هالیوود و نقش دست اندرکاران این مرکز سینمایی بین المللی را در اسلام هراسی و ایران هراسی مورد توجه قرار دهند و به شبکه‌های سراسری صدا و سیما خصوصا شبکه قرآن و معارف سیما پیشنهاد دادند تا کارشناسان در برنامه‌ها به مباحث تاریخی و قرآنی در زمینه تاریخچه بنی اسرائیل و دلائل پیدایش و اوفول این قوم در تاریخ بشری بپردازند.
پرداختن به مساله گرایش جوانان و نخبگان آمریکا، اروپا و غرب به اسلام و افزایش رو به رشد آمار علاقه‌مندان به پذیرش دین مقدس اسلام که از برکات دفاع مقدس محسوب می‌شود از جمله درخواست‌هایی بود که مصلحی به اهالی هنر و رسانه و سینما پیشنهاد دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تفاهم نامه حجت الاسلام سازمان نشر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم