Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چندی پیش شهرداری تهران مورد حمله سایبری قرار گرفت و بسیاری از فعالیت‌های این مجموعه در سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف را مختل کرد، اتفاقی که در چند سال اخیر بی سابقه بود و همچنان هم بسیاری از مجموعه‌های شهرداری تهران فعالیت سیستمی ندارند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به جزئیات حمله سایبری به شهرداری تهران

اما این اتفاق تنها خارج‌ از مرزهای سرزمینی رخ نداد و پیگیری‌های خبرنگار آنا از یک مقام مسئول حاکی از آن است که یکی از عوامل نفوذی در پی این حمله سایبری تا به امروز دستگیر شده و پیش از آن هم برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز مبنی بر دست داشتن عوامل داخلی در این حادثه حدس و گمان‌هایی می‌زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

کد خبر: 1144300 برچسب‌ها شهرداری تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران حمله سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد