Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج، از برگزاری نخستین جشنواره بزرگ گلاب‌گیری در روستای امروله از توابع بخش حسین‌آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  پیام مجیدی در این‌باره، گفت: این جشنواره توسط این اداره و با همکاری بخشداری حسین‌آباد و دهیاری روستای همروله (امروله) در روز جمعه ۲۷ خردادماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل ‌و گلاب‌گیری در این شهرستان است.

او به استقبال شهروندان سنندجی از جشنواره‌های توت‌فرنگی و انار در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: برگزاری این مراسم‌ها می‌تواند به معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های گردشگری و توسعه اقتصادی این شهرستان کمک کند.

مجیدی، عنوان کرد: امروله با پرورش گل‌محمدی و گلاب‌گیری می‌تواند یکی از پتانسیل‌های ارزشمند این شهرستان برای جذب گردشگر باشد، که امید است با همکاری مسئولان امر، اقدام‌های مهمی نسبت به حمایت از فعالان این حوزه انجام شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سنندج گلاب گیری گلاب گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره گل و گلاب‌گیری میمند

(تصاویر) جشنواره گل و گلاب‌گیری میمند

دیگر خبرها

  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • (تصاویر) جشنواره گل و گلاب‌گیری میمند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید