Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حیدری با اشاره به لزوم تامین اعتبار برای نوسازی ماشین آلات راه و شهرسازی، گفت: بیش از ۷۰ درصد این استان در محدوده‌های کوهستانی قرار دارد، یه همین دلیل استهلاک ماشین‌آلات راه و شهرسازی بالا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری در دیدار با مصطفی رحیمیان مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اظهار کرد: شهرک منظریه در شهرکرد با 20 هزار جمعیت مشکلات فراوانی داشت و باوجود اینکه چندین سال مردم در این شهرک ساکن هستند زیرساخت مناسب ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از همین رو برای رفع مشکلات شهرک منظریه مانوری با حضور دستگاه‌هایی همچون راه و شهرسازی، شهرداری و.... برگزار شد تا مشکلات این شهرک رفع شود، رقم اعتباری که تاکنون در این نقطه از شهر هزینه شده است 90 میلیارد تومان است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین اعتبار برای نوسازی ماشین آلات راه و شهرسازی، ادامه داد: بیش از 70 درصد این استان در محدوده‌های کوهستانی قرار دارد، یه همین دلیل استهلاک ماشین‌آلات راه و شهرسازی بالا است.

حیدری عنوان کرد: شرایط محورهای مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری با دیگر نقاط کشور فرق می کند و باید تفاوتی بین این استان کوهستانی با جاده‌های سخت گذر با دیگر استان‌های کشور قائل شد.

وی به سفر ریاست جمهور به منطقه محروم لبد اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از سال‌ها برق منطقه وصل شد و مسؤولان استانی باید پیگیر انجام مصوبات سفر رئیس جمهور به منطقه باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردم باید مدیریت جهادی را ببینند و شیرینی آن را بچشند.

حیدری بیان کرد: فصل کار در استان چهارمحال و بختیاری محدود است و تنها در چند ماه گرم سال امکان اجرای طرح‌های عمرانی در آن وجود دارد، برای مثال جاده منطقه موگویی خردادماه بازگشایی می‌شود و مجددا مهر و آبان به دلیل بارندگی بسته می‌شود.

وی تاکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری محرومیت و مشکلات جدی دارد، به لحاظ تامین اعتبارات و تجهیز ماشین آلات نیازمند کمک هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری درخصوص گلزارهای شهدا و لزوم پیگیری برای تکمیل آن‌ها تصریح کرد: هر جایی که شهرداری وجود دارد از تجهیزات آن برای کمک به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماشین آلات راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری نژاد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین آلات دهیاری ها سیستم ردیاب (جی پی اس) بر روی ماشین آلات دهیاری های استان نصب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش ۵۰۰ دستگاه از ماشین الات مختلف در دهیاری های استان بوشهر مستقر هستند اظهار افزود: به زودی با انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های استان کار نصب این سیستم بر روی ماشین آلات آغاز شود.

امیری نژاد ابراز امیدواری نمود با تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریها به دستگاه ردیاب و راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره گیری از این ماشین آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از ۶۱۹ روستای استان بوشهر تعداد ۳۹۳ روستای استان دارای دهیاری است.

کد خبر 6093201

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند