Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهزاد خداداد» روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور در همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از برپایی اردوی آماده‌سازی در همدان نیز مسابقات انتخابی در تهران برگزار کردیم که در نهایت ۳۰ تکواندوکار انتخاب و به اردوی همدان دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه فرصت چندانی تا شروع مسابقات جهانی باقی نمانده است، افزود: ۴۰ روز تا مسابقات جهانی فرصت داریم و تلاش ما آماده‌سازی تکواندوکاران برای حضور قدرتمند در این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد با بیان اینکه مرحله بعدی اردوی ملی پوشان در تهران برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی شویم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی با قدردانی از میزبانی شایسته همدان در برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور گفت: ارتفاع بسیار خوب همدان از سطح دریا بهترین شرایط را برای تمرین هوازی و آمادگی ملی پوشان مهیا ساخته است.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان پسر و دختر کشور هم اکنون به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برپا شده است.

سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ تا ۱۶ مرداد ماه امسال در صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران همدان فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران همدان فدراسیون تکواندو تیم ملی ایران همدان فدراسیون تکواندو ملی تکواندو آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، احسان امینی و رضا افضلی دو مربی کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند.
هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد پنجم تا  هفدهم  اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی کشتی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد