Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورزش سه، زمستان سال گذشته بود که مسأله بازنشستگی ریاست فدراسیون وزنه بردارى مطرح شد که علی رغم تمامی گمانه زنی ها، مرادی پس از حدود یک و ماه نیم بدون رئیس ماندن فدراسیون، مجدداً بر صندلی مدیریت وزنه برداری ایران نشست. چالش بعدی فدراسیون که باعث شد برخى موافقان آن نیز دست از حمایت خود بردارند، ناپدید شدن یکتا جمالی در یونان بود؛ این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرپرستی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان را خود شخص رئیس فدراسیون بر عهده داشت تا همه انتقادات به سمت علی مرادی روانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما جدیدترین چالش علی مرادی که به نظر نمی رسد بتواند مثل دفعات قبلی به سادگی از کنار آن عبور کند، ترک اردوی تیم ملی از سوی وزنه برداران ملی پوش است. 
حدود دو هفته پیش بود که ملی پوشان وزنه برداری با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که به دلیل شرایط نامساعد اردوی تیم ملی مثل وضعیت تغذیه و تأسیسات اردو، تصمیم به ترک آن گرفته اند. وضعیتی که در همین فدراسیون مسبوق به سابقه بوده و پیش از مسابقات قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان نیز شرایط نامناسبی در اردوی تیم ملی وجود داشت که به دلیل اهمیت مسابقات جهانی، وزنه برداران حاضر به تحمل آن شده بودند. نخستین ترکش این اقدام وزنه برداران، برکناری سرمربی محبوب علی مرادی از سوی رئیس فدراسیون بود. محمدحسین برخواه که از 4 سال پیش هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده داشت و علی رغم تمامی انتقادات، همیشه از حمایت کامل مرادی برخوردار بود، به فاصله چند ساعت پس از انجام یک مصاحبه و بیان انتقاداتی نسبت به فدراسیون، از کار برکنار شد تا نخستین قربانی این ماجرا باشد.
در هفته گذشته نیز جلسه ای بین اعضای تیم ملی و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد که به نظر می رسد تا کنون نتیجه ای به همراه نداشته، چرا که نه تنها اوضاع بهبود نیافته بلکه وخیم تر نیز شده است. 
در آغاز این هفته هم شایعه مربوط به انتصاب سرمربی جدید تیم ملی  رنگ واقعیت به خود گرفت و سعید علی حسینی در اتفاقی کم نظیر به صورت همزمان عهده دار سکان هدایت هر سه رده سنی وزنه برداری ایران شد. سرمربی جدید تیم ملی روز دوشنبه فهرست 23 نفره ای را برای تشکیل اردوی جدید و مشخص شدن نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه اعلام کرد که اسامی وزنه برداران معترض نیز در آن دیده می شد. این اقدام با واکنش سریع این وزنه برداران همراه شد که در همان روز با انتشار یک بیانیه دیگر، ضمن گلایه از وزیر ورزش، عنوان کردند که به دلیل پابرجا بودن شرایط قبلی، حاضر به بازگشت به اردوی تیم ملی نیستند. این اتفاقات در شرایطی رخ داده که اصغر رحیمی، سرپرست کاروان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی، در واکنش به این وضعیت اظهار کرده که با توجه به بسته بودن سیستم ثبت نام مسابقات، تنها قادر به اعزام وزنه بردارانی هستیم که نام آنها در فهرست اولیه ثبت شده باشد و باید دید که آیا این نفرات جدید در فهرست اولیه بوده اند یا نه؟
در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که وضعیت وزنه برداری ایران چگونه پیش خواهد رفت؟ آیا وزنه برداران در موضع خود باقی مانده و تیم ملی با نفرات جدید به کار خود ادامه خواهد داد یا اینکه فدراسیون در صدد رفع نواقص اردو برآمده و شرایط بازگشت ملی پوشان را فراهم خواهد کرد.
البته كه از آغاز اردوى تيم ملى اخبارى رسيده كه وزنه برداران معترض حاضر به بازگشت نشده اند، اتفاقى كه اوضاع را پيچيده تر از قبل مى كند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اردوی تیم ملی وزنه برداران وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد: ما شاهد تداوم قحطی در نوار غزه و تحت محاصره قرار دادن کمک های بشردوستانه در این باریکه هستیم.

وی افزود: این روند خطرات گسترش بیماری های واگیردار در نوار غزه را تشدید می کند.

مدیر سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: ما شدیداً نیاز داریم به صورت مستمر و امن به ساکنان نوار غزه دسترسی داشته باشیم. باید هر چه سریعتر آتش بس در این باریکه اجرا شود.

در همین راستا ۵۰ نهاد فعال در زمینه حقوق بشر در سراسر جهان طی نامه ای خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تاکید کردند: ما نسبت به هر گونه حمله به شهر رفح هشدار می دهیم. این حمله می تواند باعث نابودی کامل روند توزیع کمک های بشردوستانه شود.

این در حالی است که بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم شهرک نشینان صهیونیست مجدداً به کامیون های حامل کمک های بشردوستانه که در مسیر نوار غزه بودند حمله کردند.

شهرک نشینان پیش از این نیز چندین بار به صورت وحشیانه این کمک های بشردوستانه را از کامیون های مذکور خالی کرده و آنها را از بین بردند.

کد خبر 6093743

دیگر خبرها

  • کشت علوفه دیم در۴۰۰ هکتاراز زمینهای کشاورزی ارومیه
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد