Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این میزهای خدمت که از صبح امروز چهارشنبه دایر شده است ، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف در محل‌های از قبل تعیین و اطلاع رسانی شده حضور دارند.

این میزهای خدمت امروز تا ساعت ۱۸ برقراراست و فردا نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای رسیدگی به دغدغه‌ها، مطالبات و درخواست های شهروندان فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدولی که در اختیار ایرنا قرار گرفته میز خدمت وزارت دادگستری با حضور محمدی منجیری و کیوان فر از دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت دادگستری، در اداره کل دادگستری طبقه سوم مستقر خواهد شد و میز خدمت سازمان بهزیستی با حضور احمدرضا شجیعی نماینده سازمان بهزیستی کشور مستقر در اداره کل بهزیستی واقع در چهاراه آبشار برپا خواهد شد.

همچنین میز خدمت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهری طالبی مدیرکل دفتربازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و در محل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران واقع در چهارباغ بالا برگزار خواهد شد و میز خدمت فرماندهی انتظامی کشور با حضور نماینده تام الاختیار فرمانده انتظامی کشور در مرکز آموزشی علمی و کاربردی انصارالمهدی حدفاصل چهارراه تختی و میدان امام حسین مستقر خواهد شد.

میز خدمت وزارت صنعت معدن و تجارت نیز با حضور دکتر رسولیان نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت، دکتر برادران (معاون صنایع عمومی) آقای فرهیدزاده (مدیر کل بازرسی) در محل سازمان صمت استان اصفهان واقع در مجتمع اداری دایر است.

میز خدمت وزارت جهاد کشاورزی با حضور محسن عسگری  نماینده تام الاختیار و مشاور وزیر جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی، در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان واقع در خیابان هزار جریب مستقر شده است.

 میز خدمت وزارت ورزش و جوانان با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و عباسعلی اکبری مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان  مستقر در اداره کل ورزش و جوانان واقع در خیابان آبشار سوم دایر شده است و میز خدمت وزارت امور خارجه با حضور نماینده تام الاختیار وزیر امور خارجه در نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان واقع در پارک شهید رجایی برقرار شده و نمایندگان تام الاختیار وزیر نیرو نیز در شرکت برق منطقه ای اصفهان  واقع در-خیابان چهارباغ بالا مستقر هستند.

میز خدمت وزارت راه و شهرسازی با حضور حسین مدنی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت و حامد حجازی معاون دفتر بازرسی، علی رضا فخاری معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن،  علیرضا جعفری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت و محمدرضا احمدی بلوطکی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، مجید صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و ابنیه فنی راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسعود عسگری رابری مدیر کل دفتر امور فنی و تهیه طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شاپور پولادی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیر عامل در امور اعتباری بانک مسکن و داریوش معظمی معاون مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات گلستان شهدا مستقر شده است.

سید مجتبی هاشمی نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش مستقر در اداره کل آموزش و پرورش واقع در بلوار هشت بهشت خیابان باغ گلدسته،   نماینده تام الاختیار سازمان اداری استخدامی کشور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان واقع در خیابان توحید مستقر شده است.

میز ارتباطات مردمی ویژه سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان اصفهان جهت ملاقات حضوری نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با مردم استان اصفهان در حوزه سلامت در مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برپا شده است.
میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد جاری از ساعت هشت تا ۱۸ در محل معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان واقع در درب شمالی این دانشگاه مستقر است و جامعه دانشگاهی و دیگر اقشار مرتبط می توانند در روزهای یاد شده برای ارائه و ثبت درخواست‌ها به محل مذکور مراجعه کنند.
در محل میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه اصفهان علی شمسی پور مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت علوم بعنوان نماینده تام الاختیار این وزارتخانه و نمایندگان دانشگاه ها حضور دارد.

میز ارتباطات مردمی ویژه سفر رییس جمهور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و نماینده عالی سازمان حفاظت محیط زیست واقع در میدان لاله با حضور نورالله مرادی معاون  آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برپا شده است.

میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در روزهای چهارشنبه ۲۵ خردادماه و پنجشنبه ۲۶ خردادماه سال ۱۴۰۱ هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان برپا شد.
درخواست‌کننده‌ها می‌توانند با مراجعه به ساختمان مرکزی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر، ابتدای کوچه شماره ۱۳، درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح و پیگیری کنند.

میز خدمت ویژه سفر رییس جمهور با حضور عباس ابراهیمی  معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان روز پنجشنبه ۲۶ خرداد از ساعت هشت صبح در ساختمان بنیاد نخبگان استان اصفهان در خیابان علامه مجلسی کوچه شماره ۶ برپا خواهد شد.

حجت الاسلام رییسی رییس جمهور کشورمان قرار است به همراه جمعی از وزرا، فردا پنجشنبه به استان اصفهان سفر کند.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی سفر استانی اصفهان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی سفر استانی اصفهان سید ابراهیم رییسی سفر استانی اصفهان نماینده تام الاختیار میز ارتباطات مردمی تام الاختیار وزیر استان اصفهان اصفهان واقع واقع در خیابان میز خدمت وزارت مدیریت عملکرد جهاد کشاورزی مدیر کل دفتر اداره کل درخواست ها رییس جمهور خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور