Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز چهارشنبه در اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری نیروگاه های خورشیدی که در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد، افزود: بنا داریم تا انرژی های نو و تجدیدپذیر را به یکی از ده ها مزیت اقتصادی استان قزوین تبدیل کنیم.
استاندار قزوین گفت: در این استان نعمت های خدادادی کم نظیر و البته مغفول برای تولید انرژی از خورشید و باد وجود دارد که قصد جدی داریم تا آنها را بالفعل و عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حدود چهار درصد برق مصرفی کشور در قزوین به تولید می رسد که تبعات ناشی از تولید این میزان انرژی را به شکل تجدیدناپذیر تحمل می کنیم، افزود: استفاده از مازوت برای تولید برق آسیب ها و تهدیدهای محیط زیستی زیادی را برای قزوین به دنبال داشته است که این مهم ضرورت و اهمیت بالای سرمایه گذاری در حوزه انرژی های نو را در این استان بیان می کند.
استاندار قزوین با بیان اینکه قزوین از قطب های مهم صنعت کشور به شمار می رود، افزود: بعضی از صنایع این استان، نقش ملی و فراملی دارند و به دلیل تنگناهای موجود در حوزه انرژی در شرایط دشواری قرار گرفته اند که این مساله نیز ضرورت سرمایه گذاری در حوزه انرژی های نو را می رساند.
اعلایی با بیان اینکه مشوق های خوبی برای سرمایه گذاران انرژی های تجدیدپذیر پیش بینی شده است،گفت: به سرمایه گذاران این حوزه برای حضور با شرایط سهل و آسان در استان قزوین تضمین می دهیم.
استاندار قزوین گفت: در جریان سفر رییس جمهور، مصوبه ایجاد شهرک انرژی در استان قزوین اخذ شد که با تجمیع زیرساخت ها در این مکان فرصت خوبی برای کاهش هزینه های سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی فراهم می شود.

برچسب‌ها انرژی برق استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی انرژی برق استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین حوزه انرژی سرمایه گذاری انرژی های نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند