Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان از برنامه‌ریزی برای تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز در استان سمنان از راه‌های قانون آن خبر داد. - اخبار استانها -

محسن عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: در مجموع تعداد چاه‌های غیرمجاز فعال در این استان را بسیار کم است.

وی با بیان اینکه مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز در صرفه‌جویی آب تأثیرگذار است گفت: با مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز در استان سمنان شاهد صرفه‌جویی بیش از 200 هزار مترمکعبی آب خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای شناسایی و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز در این استان گفت: در سال گذشته بیش از 30 حلقه چاه در استان شناسایی شد و با روند قانونی اقدامات مسدود شدن آن‌ها انجام شد.

4000 حلقه چاه مجاز در استان سمنان در حال بهره‌برداری است

عسکری با بیان اینکه چهار هزار حلقه چاه مجاز در استان سمنان در حال بهره‌برداری است گفت: این چاه‌ها برای بخش‌های کشاورزی، شرب و صنعت مجوز برداشت آب دارند.

وی با بیان اینکه سالانه 534 میلیون مترمکعب آب از این چاه‌ها برداشت می‌شود گفت: آب این چاه‌ها برای فعالیت‌های کشاورزی، صنعت و شرب برداشت می‌شود.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه وجود چاه‌های غیرمجاز سبب اضافه برداشت از سفره‌های آب زیرزمینی می‌شود گفت: با انسداد این چاه‌ها از آبخوان‌ها صیانت و حفاظت می‌شود.

گزارش|8000 حلقه چاه غیرمجاز شیره جان سفره‌های زیرزمینی آب استان کردستان را می‌مکد / ذخایر آبخوان‌ها در وضعیت هشدار35 درصد ظرفیت سدهای استان کرمانشاه خالی است/ شناسایی 5000 چاه غیرمجاز در منطقه214چاه غیرمجاز در استان مرکزی مسدود شد

عسکری گفت: با انسداد چاه‌های غیرمجاز گامی مهم در راستای تعادل بخشی سفره‌های آب زیرزمینی برداشته می‌شود.

انتهای پیام/363

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چاه های غیرمجاز غیرمجاز در استان استان سمنان چاه ها حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان