Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:48:22 GMT

میوه ۱۰ درصد ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۹۸۵۶

میوه ۱۰ درصد ارزان شد

آقای مصطفی دارایی نژاد گفت: قیمت تمامی اقلام میوه، صیفی و فرنگی جات نسبت به هفته گذشته ناشی از فراوانی عرضه ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

او قیمت هر کیلو زردآلو را ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان، آلبالو را ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، گیلاس را ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان، توت فرنگی را ۱۵ تا ۷۰ هزار تومان، گوجه سبز را ۱۰ تا ۶۰ هزار تومان، انگور یاقوتی را ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان و هلو را ۲۰ تا ۲۷ هزار تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول قیمت هر کیلوگرم
زردآلو ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان
آلبالو ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان
گیلاس ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان
توت فرنگی ۱۵ تا ۷۰ هزار تومان
گوجه سبز ۱۰ تا ۶۰ هزار تومان
انگور یاقوتی  ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان
هلو ۲۰ تا ۲۷ هزار تومان

آقای دارایی نژاد می گوید، هم اکنون قیمت هر کیلو هندوانه با نرخ ۵ تا ۶ هزار تومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۱ هزار تومان، جانا ۸ تا ۱۱ هزار تومان و خربزه ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان، خیار اصفهان ۶ تا ۱۰ هزار تومان و خیار بوته ای ۷ تا ۱۱ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می شود‌.

محصول قیمت هر کیلوگرم
هندوانه ۵ تا ۶ هزار تومان
طالبی ۸ تا ۱۴ هزار تومان
ملون ۸ تا ۱۱ هزار تومان
جانا ۸ تا ۱۱ هزار تومان
خربزه ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان
خیار بوته ای  ۷ تا ۱۱ هزار تومان
موز ۳۰ تا ۳۶ هزار تومان
انبه ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت کنونی هر کیلو موز ۳۰ تا ۳۶ هزار تومان، انبه ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان است و تا پایان فصل گرما تغییری ندارد، اما با حذف ارز ترجیحی قیمت نسبت به قبل افزایش داشته است.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو گیلاس ۶۵ تا ۱۵۰ هزار تومان، آلبالو ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان، زردآلو ۴۵ تا ۹۵ هزار تومان، توت فرنگی ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، گوجه سبز ۲۵ تا ۷۰ هزار تومان، هندوانه ۶ تا ۱۰ هزار تومان، خربزه ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان، طالبی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، ملون ۱۳ تا ۱۸ هزار تومان و جانا ۱۳ تا ۱۸ هزار تومان بوده که نسبت به هفته های اخیر در بازار ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مسئولان اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی اذعان می‌کنند که با وجود تنوع میوه و فراوانی کمبودی در عرضه نداریم و با رسیدن محصولات دوره شهری پیش بینی می شود که در هفته آتی در تمامی ۶۶ قلم میوه، صیفی و فرنگی جات حداقل ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته باشیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار میوه واردات موز واردات آناناس ۸ تا ۱۱ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان هزار تومان ۶ هزار تومان قیمت هر کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟