Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل ، سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز چهارشنبه در نشست کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک استان اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید به رعایت تعادل و توازن در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری برای تولید در استان بطور ویژه توجه کنند.

وی ادامه داد: لازم است دستگاه‌های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی راهبردهای خود را در خصوص توسعه صنایع متناسب با تولیدات دامی و گیاهی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند تا شاهد انباشت صنایع در یک تخصص نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل تلاش برای جلب نظر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و گردشگری استان در کنار تکمیل پروژه‌های عمرانی دولتی را از برنامه‌های در دست اقدام استانداری اردبیل برای توسعه و رونق اقتصادی مناطق مختلف استان دانست.

در این نشست پرونده فعالیت و صدور مجوز ۱۰ واحد تولیدی از شهرستان‌های اردبیل، اصلاندوز، سرعین، مشگین‌شهر و پارس‌آباد بررسی و تصمیمات مورد نیاز با نظر اعضای کمیسیون اتخاذ شد.

برچسب‌ها اشتغال زایی اردبیل سرمایه گذاری استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی اردبیل سرمایه گذاری اشتغال زایی اردبیل سرمایه گذاری استانداری اردبیل استانداری اردبیل سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل