Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:49:37 GMT

مسیرهای سم‌پاشی ۲۵ خرداد در اصفهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۰۱۷۳

مسیرهای سم‌پاشی ۲۵ خرداد در اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای سم‌پاشی درختان در شامگاه (چهارشنبه) در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم خردادماه_ اظهار کرد: در منطقه چهار خیابان رشحه و فرعی‌ها، در منطقه هفت باغ فدک، در منطقه ۹ تکمیل مادی قمیش حدفاصل خیابان سردار حجازی و کهندژ و در محدوده ناژوان مادی فدن در شامگاه امروز سم‌پاشی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان درخواست کرد تا در دوره سم‌پاشی درختان با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی خودداری کنند و از قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سم‌پاشی را ببندند و چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 581835

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شهر اصفهان سم پاشي سمپاشی درختان شهر کلانشهر مدیریت شهری مدیریت شهری اصفهان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سم پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صدر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما از نظر زمانی محدودیتی در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد قرار نداریم، این محدودیت به دلیل طی کردن مراحل مصاحبه و انجام انتخاب رشته داوطلبان به صورت خاص در آزمون دکتری وجود داشت به این جهت نتایج این آزمون زودتر از آزمون ارشد اعلام شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی موظف هستند هر چه زودتر حد نصاب‌های پذیرش داوطلبان دکتری را بررسی و به این سازمان اعلام کنند.

صدر با بیان اینکه ما باید تا اواخر خرداد نتایج چند برابر ظرفیت دکتری را اعلام کنیم تا دانشگاه‌ها مصاحبه‌های علمی خود را آغاز کنند، تاکید کرد: سعی می‌کنیم نتایج نهایی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد را همزمان و در شهریور ماه اعلام کنیم.

وی افزود: حدود ۴۷۶ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ثبت نام کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می‌دهد. تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند.

منبع: ایسنا

کد خبر 751329

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس