Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان معمولان در استان لرستان واقع شده است. شغل بیشتر مردم این شهر کشاورزی، باغداری و دامپروری است و محصولاتی از قبیل باغ های انگور، انار، انجیر و بادام دارد. انجیر یکی از مهمترین محصولات این شهر محسوب می شود و حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد انجیر کشور را تامین می‌کند. این میوه ارزش غذایی بسیاری دارد و بسیار آبدار و شیرین است و در نواحی غرب ایران به فراوانی یافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاصیت ملین دارد و به پاکسازی روده‌ها کمک می‌کند. مقادیر زیادی آهن و ویتامین ث دارد که برای درمان کم خونی مفید است.

این روز‌ها باغ‌های انجیر این شهرستان به دلیل کم آب شدن رودخانه در آستانه خشک شدن قرار گرفته است و موجب نگرانی کشاورزان شده است. به همین دلیل از مسئولان درخواست رسیدگی به این مشکل را دارند تا این میوه پر از ویتامین را از خشک شدن نجات دهند.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: محمدی محمودوند - لرستان

بیشتر بخوانید:

نابود شدن درخت انجیر معبد در چابهار + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درخت انجیر محصولات کشاورزی مشکلات مردم خشک شدن درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید روزه از نظر هوش مصنوعی (فیلم) فواید شگفت انگیز سیب برای پوست (فیلم) فواید مصرف تخم شربتی در ماه رمضان (فیلم)

دیگر خبرها

  • فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر