Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: فرش‌آرا و چیپس کامل برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر فوتسال ایران تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و شایعات مطرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

حمید طیبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز لیگ برتر فوتسال رده‌های پایه خراسان رضوی اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه لیگ برتر فوتسال رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته جلسات هماهنگی و قرعه‌کشی این مسابقات برگزار شد. همچنین در اواسط تیر ماه نیز قرعه‌کشی لیگ دسته یک رده‌های پایه نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هر سه رده سنی لیگ برتر نونهالان، نوجوانان و جوانان ۱۲ تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پراکندگی مسابقات به گونه‌ای است که تمام شهرستان‌های خراسان رضوی را در بر می‌گیرد. مسابقات در دور مقدماتی به صورت تک‌دور و در مراحل حذفی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: پس از اتمام لیگ‌های برتر و دسته یک این سه رده سنی، لیگ برتر بزرگسالان فوتسال استان از مهر ماه آغاز خواهد شد. پس از ۲ سال شرایط کرونایی کشور جلسات توجیهی نمایندگان فوتسال شهرستان‌ها پیش از آغاز مسابقات به میزبانی هیات فوتبال فریمان در این شهرستان با تدریس جواد شیروانی به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

طیبی در خصوص وضعیت فرش‌آرا و چیپس کامل بیان کرد: فرش‌آرا و چیپس کامل تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. یکسری حواشی در فضای مجازی وجود دارد اما با ارتباطی که با مدیران و مربیان هر ۲ تیم دارم، می‌دانم مشکل خاصی ندارند. تمرینات چیپس کامل برای مدت کوتاهی متوقف شده بود که مجددا از سر گرفته خواهد شد. امیدوارم هر ۲ تیم لیگ برتر را بدون هیچ مشکلی آغاز کنند. هر ۲ تیم مشکلاتی دارند اما با شدتی که در فضای مجازی بیان می‌شود، نیست.

وی ادامه داد: فوتسال و فوتبال یک رویداد اجتماعی است که به سلامت جامعه و شهرمان بسیار کمک می‌کند. به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتسال از مدیران و مسئولان استانی و شهری انتظار کمک و حمایت برای این ۲ نماینده فوتسال خراسان رضوی را دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فرش آرا و چیپس کامل خراسان رضوی لیگ برتر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس گفت: در این عملیات ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس با حجم برداشت ۲۰ هزار متر مکعب لایروبی و پاکسازی می‌شود.

مرتضی کریمی فرد افزود: آماده سازی این شبکه برای شروع فصل بهره برداری جدید و تسریع در انتقال و تحویل به‌موقع آب برای مصارف مختلف و توزیع عادلانه‌تر آب بین حقابه بران شبکه آبیاری سرخس، با نظارت اداره منابع آب شهرستان سرخس شروع شده است.

وی گفت: این فعالیت‌ها در چهارچوب راهبرد و برنامه اصولی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در سال آبی جدید، در خدمت‌رسانی به مردم، بیش از پیش تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد