Web Analytics Made Easy - Statcounter

با قطار در روز‌های اعتصاب سفر نکنید. این هشداری است که شرکت‌های ریلی انگلیس در آستانه بزرگترین اعتصاب بیش از سی سال گذشته که هفته آینده در این بخش صورت می‌گیرد، به مسافران دادند.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، شرکت‌های ریلی در اعلامیه مهم روز چهارشنبه، پیش بینی می‌شود از مردم بخواهند طی چند روز اعتصاب که خدمات به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد، از رفتن به ایستگاه‌های قطار خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتصاب مدارس و بیمارستان‌ها را با توجه به خطر بازگشت به تدریس آنلاین و لغو برنامه‌های درمانی غیرضروری، به ارزیابی فوری این موضوع وادار خواهد کرد که چطور می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

منابع آگاه گفتند شرکت‌های ریلی تحت فشار وزرا قرار گرفته اند که از توصیه به مردم برای اینکه "سفر نکنند" خودداری کنند. اما این منابع گفتند: "ما باید به آن‌ها بگوییم که سفر نکنند، زیرا اگر مردم مطابق معمول به ایستگاه‌های قطار بیایند، ما مشکل جدی خواهیم داشت. "

منابع اتحادیه گفتند کل شبکه ریلی در طول اعتصاب بنا به علل ایمنی تعطیل خواهد شد. ناتالی اِلفیک عضو محافظه کار پارلمان در پیامی توئیتری نوشت: "اعتصاب خطوط ریلی به این معناست که هیچ قطاری حرکت نخواهد کرد. این امر نه تنها مسافران را تحت تاثیر قرار خواهد داد بلکه بر دانش آموزانی که امتحانات خود را می‌گذرانند و کادر مهم درمان بیمارستان‌های محلی ما اثر می‌گذارد. "

بیش از ۴۰ هزار کارگر در ۱۳ شرکت فعال در شبکه ریلی انگلیس قرار است بر سر اختلاف نظر درباره پرداخت‌ها طی سه روز ۲۱ (۳۱ خرداد)، ۲۳ و ۲۵ ژوئن دست از کار بکشند، اما پیش بینی می‌شود این کشمکش کل هفته طول بکشد.

حدود ۱۰ هزار کارگر متروی لندن هم ۲۱ ژوئن دست به اعتصاب خواهند زد. به این ترتیب این اعتصاب، به جدی‌ترین اختلال در فعالیت شبکه ریلی انگلیس از آخرین اعتصاب بزرگ آن‌ها در ۱۹۸۹ تبدیل می‌شود.

آر ام تی (اتحادیه ملی بخش حمل و نقل انگلیس) ادعا می‌کند حدود ۲۵۰۰ فرصت شغلی در شبکه ریلی انگلیس در معرض خطر است و کارگران سال هاست که افزایش حقوق نداشته اند و این در حالیست که تورم به دو رقمی شدن نزدیک شده است.

میک لینچ دبیر کل این اتحادیه گفت: "با کارگران خطوط ریلی رفتار مناسبی صورت نگرفته است به رغم نهایت تلاش‌های ما برای مذاکرات، صنعت ریلی و دولت نتوانسته اند با نگرانی آن‌ها جدی برخورد کنند. ما بحران هزینه‌های زندگی را داریم و قابل قبول نیست که کارگران خطوط ریلی یا کار خود را از دست دهند یا یک سال دیگر با ثابت ماندن سطح دستمزد خود مواجه باشند. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتصاب سراسری شبکه ریلی دولت انگلیس ریلی انگلیس شبکه ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • رشد بار ریلی منفی شد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • «فوربز» بررسی کرد؛ اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در حمل و نقل ریلی​
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند