Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ پیش از آن، مایکل سیلور در توییتی نوشت که ترازنامه میکرواستراتژی به گونه‌ای طراحی شده است که نوسانات شدید را تحمل کند.

این شرکت هوش تجاری یک وام 205 میلیون دلاری از بانک متمرکز بر ارز دیجیتال سیلورگیت کپیتال به منظور تامین مالی خرید بیت کوین خود گرفت. در آن زمان، سیلور ادعا کرد که شرکت او پس از دریافت وام از بانک، موفق شده است ارز دیجیتال پرچمدار را به یک "وثیقه سازنده" تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکرواستراتژی  129218بیت کوین در خزانه خود دارد که با قیمت های امروزی تقریباً 2.8 میلیارد دلار ارزش دارند. این شرکت مستقر در ویرجینیا آمریکا تقریباً یک میلیارد دلار از سرمایه گذاری خود در بیت کوین را به دلیل ریزش بازار از دست داده است.

در ماه می، فونگ لی ، رئیس مایکرواستراتژی هشدار داد که اگر قیمت بیت کوین به زیر 21000 دلار کاهش یابد، ممکن است شرکت با یک اتفاق خطرناک روبرو شود.

این شرکت در آگوست 2020 روی بیت کوین متمرکز شد و بزرگترین ارز دیجیتال جهان را به عنوان دارایی ذخیره اولیه خود انتخاب کرد. مایکرواستراتژی تنها چند ماه قبل از اینکه بیت کوین یک رالی بزرگ را آغاز کند، خرید بزرگ بیت کوین خود را اعلام کرد.

مایکل سیلور که در سقوط حباب دات کام، 6 میلیارد دلار خود را از دست داد حالا تبدیل به یکی از تأثیرگذارترین چهره ها در جامعه ارزهای دیجیتال شده است.

از همین رو سهام مایکرواستراتژی برای اولین بار از فوریه گذشته از مرز 1000 دلار گذشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو بیت کوین بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال

لیگ برتر انگلیس دو هفته دیگر به پایان می‌رسد. 

طرفداری | داور دیدار حساس منچستریونایتد و آرسنال مشخص شد. 

وبسایت رسمی لیگ برتر لیست داوران هفته سی و هفتم و بازی‌های معوقه را اعلام کرد. دیدار حساس منچستریونایتد و آرسنال را پل تیرنی قضاوت می‌کند و جان بروکس به عنوان کمک داور ویدیویی او را همراهی می‌کند. سایمون هوپر و یورگن کلوپ احتمالا برای آخرین بار همدیگر را در دیدار استون ویلا - لیورپول ملاقات خواهند کرد. قضاوت بازی معوقه تاتنهام - منچسترسیتی را نیز کریس کاوانا به همراهی مایکل سالزبری برعهده خواهد داشت. 

لیست داوران بازی‌های لیگ برتر انگلیس:

بازی  داور اصلی  VAR
فولام - منچسترسیتی آنتونی تیلور  دیوید کوت
تاتنهام - برنلی  جرد ژیلت پیتر بنکس
ناتینگهام فارست - چلسی تونی هرینگتون جان بروکس 
منچستریونایتد - آرسنال پل تیرنی  جان بروکس 
استون ویلا - لیورپول  سایمون هوپر  کریس کاوانا
تاتنهام - منچسترسیتی کریس کاوانا  مایکل سالزبری 
برایتون - چلسی  مایکل سالزبری  جرد ژیلت 
منچستریونایتد - نیوکاسل راب جونز  پیتر بنکس 

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت
  • عکس| تصویری از برادرزاده مایکل جکسون درحال بازی در نقش او
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد