Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق میزبان «محمد کاظم آل صادق»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بود.

در این دیدار که در دفتر جریان حکمت ملی عراق در بغداد برگزار شد، دو طرف آخرین تحولات اوضاع سیاسی عراق و منطقه و راه‌های توسعه روابط دوجانبه بین تهران و بغداد را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، حکیم در این دیدار تاکید کرد که ثبات عراق به نفع منطقه و ثبات آن است و این مرحله نیازمند کنترل از سوی همگان است و باید تعادل به عنوان پایه اساسی تحقق ثبات محقق شود.

وی همچنین به نقش فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی دینی در پاسخ به تروریسم و پیروزی در برابر آن اشاره کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان خواستار همکاری بین نهادهای دینی و دولتی برای تسهیل مشارکت زائران از کشورهای مختلف اسلامی در زیارت عاشورا و اربعین امام حسین علیه السلام و اتخاذ اقدامات مورد نیاز آن شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: عمار حکیم نهادهای دینی و دولتی عتبات جریان حکمت ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد