Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد بر خلاف منچستریونایتد، مانعی در سر راه کالوین فیلیپس برای پیوستن به منچسترسیتی وجود نداشته باشد

منچسترسیتی در پنجره تابستانی علاقه زیادی به جذب کالوین فیلیپس دارد.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، منچسترسیتی کالوین فیلیپس را در چندین ماه گذشته زیر نظر داشته است. فرناندیدینو پس از سال‌ها از جمع سیتیزن‌ها جدا می‌شود و از زمانی که مشخص شد او در این تابستان منچستر را ترک می‌کند، تلاش‌های سیتی برای جذب فیلیپس شدت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پپ گواردیولا خواهان بازیکنی برای رقابت با رودری در ترکیب است. پپ می‌خواهد از عمق ترکیب تیمش اطمینان حاصل شود تا آن‌ها بتوانند برای به دست آوردن چهار جام رقابت کند. انتظار می‌رود که به زودی پیشنهادی برای خرید فیلیپس به لیدز ارائه شود. هر دو باشگاه احتمالا برای مبلغی در حدود 45 تا 50 میلیون پوند با یکدیگر به توافق برسند. 

بیش‌تر بخوانید:

لیورپول و احتمال رقابت با منچسترسیتی برای جذب کالوین فیلیپس

کالوین فیلیپس به دلیل وفاداری به لیدز، پیشنهادات منچستریونایتد را نخواهد پذیرفت

در حالی که گفته می‌شد فیلیپس تحت هیچ شرایطی پیشنهاد منچستریونایتد رقیب سنتی لیدز را قبول نخواهد کرد اما شرایط منچسترسیتی متفاوت از همشهری خود است. قهرمان لیگ برتر و یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های جهان فوتبال با هدایت پپ گواردیولا که این انتقال نیز برای فیلیپس حواشی در بر نخواهد داشت. در منچستر اعتقاد دارند که فیلیپس در صورت رسیدن پیشنهاد آن‌ها از این فرصت برای پیوستن به سیتی استفاده می‌کند. در فصل گذشته نیز سیتی علاقه زیادی به جذب کالوین فیلیپس داشت و لیدز از این موضوع به خوبی آگاه است. همچنین این هافبک انگلیسی به زودی 27 ساله می‌شود و نسبتا برای رفتن به یک باشگاه بزرگ، زمان زیادی در اختیار ندارد.

گفتنی است که مارک روکا بر خلاف تصورات جایگزین کالوین فیلیپس در لیدز نیست و این باشگاه او را به عنوان راه حلی برای کمبود هافبک میانی در ترکیب تیم از بایرن مونیخ به خدمت می‌گیرد. در این شرایط لیدز با خروج فیلیپس باید به دنبال جانشینان او باشد و هافبک دیگری را نیز به خدمت خواهد گرفت. به همین خاطر آن‌ها به مبلغ زیادی از فروش بازیکن‌شان نیاز دارند.
 

اخبار داغ 

دو پرسپولیسی در تیم سابق گزینه سرمربی گری استقلال خداحافظی سروش رفیعی از سپاهان اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کالوین فیلیپس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد

یکی از وزیران دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن به زودی عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل در آب‌های مدیترانه را آعاز خواهند کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت یمن در گفت‌‌وگو با شبکه المیادین گفت که دور چهارم علمیات ضد صهیونیستی نیروهای مسلح این کشور که عبارت است از هدف قرار دادن کشتی‌هایی اسرائیلی یا کشتی‌هایی عازم بنادر فلسطین اشغالی در مدیترانه، به زودی آغاز خواهد شد و نیروهای یمنی به صورت دقیق در حال رصد تحرکات هستند و روزهای آتی شاهد اعلان این عملیات‌ها خواهد بود.

او همچنین گفت که هر سلاحی که دشمن به کار می‌گیرد، نیروهای یمنی با سرعت، سلاحی را که بتوان با آن بر تسلیحات دشمن غلبه کرد، توسعه می‌دهند. شامی درباره اعلام آغاز دور چهار عملیات‌های یمن علیه رژیم اسرائیل گفت که این عملیات‌‌ها شروع خواهند داشت ولی تا زمانی که جنگ و محاصره علیه غزه متوقف نشود، پایانی نخواهد داشت.

وزیر اطلاع رسانی یمن گفت که تعداد داوطلبانی که خود را برای نبرد با رژیم اسرائیل آماده کرده‌اند، احتمالا به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز جمعه در تجمع همبستگی با مردم فلسطین در غزه، از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها برای یاری مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

او گفت: در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند داد.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادحمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند