Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید یامین پور در نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور جوانان سراسر کشور به میزبانی شهر شیراز، ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان فارس و معاون امور جوانان ایشان در برگزاری این اجلاس، گفت: خدا را شاکر هستیم که در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) این هم اندیشی و گردهمایی برگزار شد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بخش زیادی از کشور و بسیاری از استان‌ها حوزه فرهنگی و امور جوانان همچنان در یک واحد تعریف شده و ماموریت‌ها مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، ضمن استقبال از همکاری و مشارکت این دو واحد در کنار یکدیگر، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ما گاهی از ماهیت حقیقی نظام و آرمان اصلی و اصیل نظام که در حقیقت نقطه عظیم انقلاب اسلامی بوده است غفلت می‌کنیم. این در حالیست که بخش زیادی از نظام بروکراتیک و اداری در نظام جمهوری اسلامی تعریف شده است که ماموریت آن‌ها تذکر مدام در خصوص دستیابی به اهداف و افق‌ها و تربیت نفوسی است که بتواند بار انقلاب اسلامی را به دوش بکشند.

این مقام مسئول گفت: در حقیقت نسبت این دو موضوع همچون نسبت جان و جسم و روح و کالبد است و اگر از این بخش هویت ساز و تربیتی و معنوی غفلت شود، این جسم و کالبد هر چه که سرخوش باشد از آن افقی که برای آن ترسیم شده دور و غافل خواهد ماند.

یامین پور گفت: مأموریت‌های ما در حوزه جوانان از نوع ماموریت‌های هویت ساز و ناظر بر نفوس است و افرادی که قرار است این اهداف را محقق کنند باید خودشان با این اوصاف تعریف و شناخته شده باشند تا بتوانند از عهده این امر تربیتی و الهام بخش برآیند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر افراد در این حوزه هم شعاع با افق انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی و امام راحل و هم نفس با شهداء و معلمین انقلاب اسلامی نباشد این ماموریت را ضایع کرده و به نوعی خیانت کرده اند.

او گفت: در این مسیر ما خودمان هدف هستیم و ابتدا باید خود را پرورش بدهیم و به مسیری که در آن در حال طی کردن می‌باشیم باورمند به این ماموریت تربیتی الهام بخش باشیم و تلاش کنیم از عهده آن برآییم.

یامین پور گفت: ما هم اکنون در حال گذراندن دورانی دشوار‌تر از دوران دهه شصت و بعد از آن هستیم، علت آن اینست که ما هیچ وقت در این شرایط بمباران همه جانبه دشمنان در حیطه هویتی نبودیم و موضوع تهاجم و شبیه خون فرهنگی را مقام معظم رهبری به درستی به آن اشاره کردند، اما این حوزه به صورت تصاعدی افزایش یافته است و هم اکنون در شرایطی هستیم که با فاصله سخت و دشوار فرهنگی و رسانه‌ای قرار گرفته ایم و جوانان ما در حال ترور روانی هستند که امید و هویت آن‌ها در حال آسیب است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر این پرسش مطرح شود که مسئولیت امور جوانان برعهده کیست و پاسخ اینست که به رسم ماموریت این وظیفه بر عهده ماست؛ انجام مأموریت‌های محوله در حوزه جوانان بر عهده این وزارتخانه است و همه موضوعات را از ما می‌خواهند و اگر ما هر روز این موضوع را به خود یادآور کنیم که چه مأموریتی داریم این موضوع کمک خواهد کرد که در این راه متعهد بمانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فارس انقلاب اسلامی ورزش و جوانان امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ششمین سالگرد رحلت حاج شیخ غلامرضا حسنی "مجاهد نستوه آذربایجان" گفت: یکی از نمادهای هویت و تاریخ مجاهدت و رشادت های مردم آذربایجان در زمان انقلاب در شهر ارومیه حاج شیخ غلامرضا حسنی بوده و شهرداری ارومیه باید برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه بزرگداشت رحلت آن مرحوم از هیچ تلاشی را دریغ نکند.

وی افزود: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید در برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی در شهر و همچنین سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری در فضاسازی و آذین بندی های سطح شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد شدید از ضعف اطلاع رسانی روابط عمومی های شهرداری بیان کرد: ضعف روابط عمومی ها در مباحث اطلاع رسانی در ویژه برنامه ها، مراسمات و پروژه های عمرانی و خدماتی مدیریت شهری مشهود است.

دکتر خلیل پور در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از رسالت های اصلی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایجاد شور و نشاط برای مردم بوده اظهار کرد: فصل تابستان شهر ارومیه پتانسیل و فرصتی بی نظیر برای برگزاری جشنواره ها و نهایت استفاده در تحقق رسالت سازمانی می باشد.

وی با اشاره به ضرورت نامگذاری کلیه پل های سطح شهر ارومیه به یک نام و یا نماد یادآورشد : برخی از پل های شهر مزین به نام های مقدس همچون (پل مادر و پل خاتم الانبیاء و ... بوده و تزیین ها و فضا سازی پل ها تا حدودی متناسب با نام آنها انجام شده و در سایر پل های سطح شهر هم اقداماتی نظیر آنها انجام شود. 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال پل غیر همسطح آذربایجان که چند سطح آن به فاز بهره برداری رسیده است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میتواند با فضاسازی متناسب با نام پل اقدام و تصویری از "شهید مهدی باکری  به عنوان تبلور غیرت آذربایجان "در آن استفاده کند.

دیگر خبرها

  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است