Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ‌اشکان خطیبی که بعد از چند سال دوری با سریال «خاتون»، به بازیگری بازگشت در این سریال، نقش همسر خاتون، شیرزاد ملک که افسری بلند مرتبه (معاون رکن دو ارتش) و نظامی سخت گیر است را برعهده دارد که در شهریور ۱۳۲۰، با چالش هایی بزرگی در زندگی خود روبرو می شود.

در قسمت چهارم سریال خاتون که با یک شوک غم‌انگیز آغاز می‌شود فرزند خاتون [با نقش آفرینی نگار جواهریان] و شیرزاد ملک [با هنرنمایی اشکان خطیبی] در شرایطی از بیماری سفلیس می‌میرد که به نظر می‌رسید این پسربچه تنها دلیل ماندن خاتون در خانه پدری شیرزاد است و با مرگ او زندگی برای خاتون سخت‌تر از قبل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سکانسی از این فیلم شیرزاد که تازه از زندان آزاد شده است در مراسم ختم پسرش سیلی محکم به همسرش می زد و بعد سکانس هایی تماشایی از ضجه های او و همسرش مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد.

کد خبر 683564 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران نمايش خانگي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران نمايش خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه زندگی شهدای تیم فوتبال آزادی سریال می‌شود، ابراز داشت: زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی داشته و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

وی جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی نظیر خواند و افزود: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تهیه فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این فیلم جز آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: زندگینامه شهدای بین‌المللی استان نظیر شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز در این کنگره باید مورد توجه واقع شده و برای آن مستندات تهیه شود.

وی افزود: در برگزاری کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده شود.

کد خبر 6090280

دیگر خبرها

  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پشیمانم!
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم